2010-05-08, 00:35
Medlem
Killnotes avatar
Ställer frågan här oxå

Vet nån som säljer LSD till ett inte för dyrt pris?

Snabba svar uppskatas gärna

MVH
2010-05-08, 11:22
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killnote
Ställer frågan här oxå

Vet nån som säljer LSD till ett inte för dyrt pris?

Snabba svar uppskatas gärna

MVH

Nä du kan glömma att nån webshop säljer LSD öppet, du får hitta nån kran på gatan eller ragga upp någon internetkran.
2010-05-10, 11:28
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Nä du kan glömma att nån webshop säljer LSD öppet, du får hitta nån kran på gatan eller ragga upp någon internetkran.

Ok

Men varför är det så otroligt klent med LSD kranar? Jag menar det är ju bland det lättaste att leverera, en blotter är ju det mest diskreta formen av en drog.
2010-05-10, 11:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ok

Men varför är det så otroligt klent med LSD kranar? Jag menar det är ju bland det lättaste att leverera, en blotter är ju det mest diskreta formen av en drog.
Sant, dock är det en av de mer svårframställda drogerna... Dålig tillgång kombinerat med att man inte brukar syra dagligen innebär mycket trassel för liten vinst, även om det är en hyfsat "säker" drog att sälja.
2010-05-12, 07:48
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Sant, dock är det en av de mer svårframställda drogerna... Dålig tillgång kombinerat med att man inte brukar syra dagligen innebär mycket trassel för liten vinst, även om det är en hyfsat "säker" drog att sälja.

Jo, skulle vara det då. Men ändå fruktansvärt synd. Tycker det är jävulskt torrt på LSD och hallucinogener överlag i år.
2010-05-12, 12:38
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jo, skulle vara det då. Men ändå fruktansvärt synd. Tycker det är jävulskt torrt på LSD och hallucinogener överlag i år.
Köp hem metocin från en nätshop om du känner ett trippbehov, eller beställ hem en growbox och börja odla svamp vettja!
2010-05-12, 12:59
Medlem
Vid köp av narkotikaklassade hallucinogener är endast kran eller internet kran ett alternativ, det är mycket svårt att gå i vinst genom att sälja en substans som inte riktigt är light men ändå inte beroendeframkallande. Cb, tjack, opiater går ju att använda nästan när som helst, det är det som avgör marknaden.
2010-05-18, 21:52
Medlem
Karatepungs avatar
www.tampanensis.com grön?

Får hundra gram färskt för 40 EUR... Jävligt intressant. Någon som har koll?
Senast redigerad av Karatepung 2010-05-18 kl. 21:55.
2010-05-22, 12:08
Medlem
whiplashers avatar
Alla snackar om prisman men när jag går in så spelas någon flashfilm upp följt av att man kan välja den tyska eller engelska versionen av sidan. Den engelska är fortfarande under uppbyggnad så man får ta den tyska. Dock har den inga varor inne alls. Har ni skrivit till sidan och begärt produktlista eller är jag helt enkelt på fel sida?
2010-05-22, 12:41
Medlem
Pellianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
www.tampanensis.com grön?

Får hundra gram färskt för 40 EUR... Jävligt intressant. Någon som har koll?

Verkar ju tämligen intressant ja Någon som provbeställt från denna sida ?
2010-05-22, 12:54
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiplasher
Alla snackar om prisman men när jag går in så spelas någon flashfilm upp följt av att man kan välja den tyska eller engelska versionen av sidan. Den engelska är fortfarande under uppbyggnad så man får ta den tyska. Dock har den inga varor inne alls. Har ni skrivit till sidan och begärt produktlista eller är jag helt enkelt på fel sida?
Du är på fel sida.
2010-05-22, 12:57
Medlem
whiplashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du är på fel sida.
Möjligt att få en länk till den riktiga isf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in