2009-05-18, 17:18
Medlem
-juicyfruit-s avatar
hej, jag råkade beställe spice ifrån holland och få den skickad till nån anans adres istället för mitt eget utan att veta om det. hur som helst, så fick jag den sent och utan allt jag hade förväntat mig.
med ett brev från polisen där det står att de har öppnat packetet för att kolla på den.

nu har jag andra saker som är försenade, jag mistänker de är olagliga? 5-meo-mipt. någon som status på det?
2009-05-18, 17:21
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
hej, jag råkade beställe spice ifrån holland och få den skickad till nån anans adres istället för mitt eget utan att veta om det. hur som helst, så fick jag den sent och utan allt jag hade förväntat mig.
med ett brev från polisen där det står att de har öppnat packetet för att kolla på den.

nu har jag andra saker som är försenade, jag mistänker de är olagliga? 5-meo-mipt. någon som status på det?
lagligt än så länge. vad var det förutom 5-meo-mipt och spice ?? för var det inget mer bör du inte vara orolig.
2009-05-19, 21:29
Bannlyst
Holland är det alltså knas att beställa ifrån...
2009-05-23, 14:01
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guxino
Tänkte också gröna shopservice aka pokémon
fick tom 1 g förmycket

Hoppas en moderator tar hand om dig snart så vi slipper dig.
2009-05-23, 16:24
Bannlyst
Skulle vilja testa någon lättare hallucinogen, vilken rekommenderar ni mer erfarna och finns det någon svensk sida som säljer det laglig/olaglig?
2009-05-23, 16:47
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Svamp om du kan få tag på det

I annat fall rekomenderar jag 4-ho-met varmt, 20-25mg är en bra nybörjar dos. Bara blanda ut det med någon välsmakande dryck för det smakar inget vidare.

Finns en tråd om det här, adresser finns i tråden. Bara börja gräva.
2009-05-23, 18:23
Bannlyst
EDIT: Det var inget, löste sig själv!

Tack ändå för hjälpen!
Senast redigerad av Petta99 2009-05-23 kl. 18:45.
2009-05-23, 20:19
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guxino
Tänkte också gröna shopservice aka pokémon
fick tom 1 g förmycket

Pungätare.
2009-05-24, 11:55
Bannlyst
Hur går man tillväga för att betala genom internet bank (Swedbank)?

Har lagt en order hos Prisman, jag försökte fullborda igår med min vän, fast det gick inte, finns det någon tutorial för hur man ska göra eller nått liknande?

Vore väldigt tacksam om någon hade lust och hjälpa
2009-05-24, 14:23
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Hur går man tillväga för att betala genom internet bank (Swedbank)?

Har lagt en order hos Prisman, jag försökte fullborda igår med min vän, fast det gick inte, finns det någon tutorial för hur man ska göra eller nått liknande?

Vore väldigt tacksam om någon hade lust och hjälpa

Hoppas att du har skaffat dosan från din bank... Sen klickar du dig bara vidare i menyn längst upp där. Inte svårt, du märker ju.
2009-05-24, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hoppas att du har skaffat dosan från din bank... Sen klickar du dig bara vidare i menyn längst upp där. Inte svårt, du märker ju.

Jo jag har dosa och allt, men när jag ska ta bank överföring så vet jag inte vad jag ska skriva in vart, det jag skulle behöva hjälp med.

Om någon kunde typ ta en printscreen och visa vad som ska stå vart, vore väldigt tacksam för det.
2009-05-24, 16:15
Medlem
Pr3sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Jo jag har dosa och allt, men när jag ska ta bank överföring så vet jag inte vad jag ska skriva in vart, det jag skulle behöva hjälp med.

Om någon kunde typ ta en printscreen och visa vad som ska stå vart, vore väldigt tacksam för det.

Men du måste ju kunna klicka på "hjälp", fråga banken, eller fråga din mamma. Det är inte så svårt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in