2009-12-03, 21:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Vet inte om denna sidan är säker längre men ja beställde DPT ifrån naturensdroger förra vintern. Tog 3-4 dagar tills ja fick det.
Samma för mig, beställt två gånger. Kom efter 3 gånger första gången och efter 10-12 andra gången. Någon som beställt därifrån på senare tid? Jag beställde senast i sommar.
2009-12-04, 13:48
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Samma för mig, beställt två gånger. Kom efter 3 gånger första gången och efter 10-12 andra gången. Någon som beställt därifrån på senare tid? Jag beställde senast i sommar.

Vill också veta detta! Är det lugnt att beställa från ND fortfarande?
2009-12-06, 00:41
Medlem
nucores avatar
Nå vem tar på sig att vara försökskanin, och beställer från ND???
2009-12-06, 17:15
Medlem
jimmypages avatar
Jag har alltid haft bra erfarenheter av ND.

Däremot blev en kompis blåst av dem när läderlappen (och hans shoppar) gick under jorden en period för 2-3 år sedan. Då var det en hel del personer som inte fick sina varor.

Beställde från ND senast för cirka en månad sedan och då fungerade allt bra.

Är man rädd för att bli scammad, så är mitt tips att inte göra så stora beställningar. Misstänker också att många som upplever sig scammade är 15 år gamla och skriver in fel kontonummer eller liknande.
2009-12-06, 18:55
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmypage
Jag har alltid haft bra erfarenheter av ND.

Däremot blev en kompis blåst av dem när läderlappen (och hans shoppar) gick under jorden en period för 2-3 år sedan. Då var det en hel del personer som inte fick sina varor.

Beställde från ND senast för cirka en månad sedan och då fungerade allt bra.

Är man rädd för att bli scammad, så är mitt tips att inte göra så stora beställningar. Misstänker också att många som upplever sig scammade är 15 år gamla och skriver in fel kontonummer eller liknande.

Ja men då ska nog allt funka bra nu med. Testat deras DPT? Hur lång tid tog det innan du hade grejerna?
2009-12-07, 00:00
Medlem
Cbreezes avatar
nu har prisma fått in 4-ho-met igen
2009-12-07, 14:30
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz

Ja men då ska nog allt funka bra nu med. Testat deras DPT? Hur lång tid tog det innan du hade grejerna?
Deras DPT är grymt bra, men då har jag bara provat DPT från just ND. Men det funkar som det ska, helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
nu har prisma fått in 4-ho-met igen
Tionde står det väl?

Citat:
Availability

This product is currently not available.
It will be available again on: 10.12.2009

Prisman får även in DPT. Tjugonde!
2009-12-07, 20:07
Medlem
Illuzionzs avatar
Vafan ND ska ju ha 98 spänn för leverans?! Bättre att vänta tills prisma har fått in.
2009-12-08, 01:47
Medlem
jimmypages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz

Det brukar ta 1-2 dagar efter de mottagit betalning. I alla fall har det varit så för mig när jag beställt från ND.

Portot är kanske i överkant, men man blir ju inte ruinerad direkt. Och i alla fall tidigare har de haft en del unika saker, exempelvis n-ethyl-2cb.

Jag brukar blanda shoppar vid inköp, dels för att minska scamrisken, dels för att olika shoppar har olika kvalitet och olika pris på sina respektive varor.

Edit: Har inte testat DPT.
2009-12-08, 02:33
Medlem
Baskis avatar
Tänkte dra en beställning Salvia 30x ifrån Grasscity.com men undrar hur lång leveranstiden brukar vara, är det någon som vet är jag tacksam för svar =)
2009-12-09, 00:20
Medlem
Mjälls avatar
ND verkar ju gröna nu för tiden.

Har bara en fråga: hur paketerar de? Kan man på något sätt ana innehållet?
2009-12-09, 12:48
Medlem
Cbreezes avatar
prisman, visst skickar dom inrikes?

man betalar till utlandskonto, någon som vet om man ska välja att mottagarens bank betalas av mottagaren eller av en själv?

snabbt svar tack !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in