2009-05-24, 22:11
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Jo jag har dosa och allt, men när jag ska ta bank överföring så vet jag inte vad jag ska skriva in vart, det jag skulle behöva hjälp med.

Om någon kunde typ ta en printscreen och visa vad som ska stå vart, vore väldigt tacksam för det.

jag brukar gå till banken och låta de sköta det, eller så ringer du till internet banken det går också (kostar 50).

jag kan har för mig det inte går på annat sätt, men blir glad att höra om det går (isf borde det vara 50 mindre)
2009-05-24, 22:17
Medlem
-juicyfruit-s avatar
hej,

jag beställde 5-meo-mipt 250 mg samt 4-ho-met 500 mg ifrån prisman för ett tag sen, har fortfarande inte fått nånting.

har haft problem med polisen och myndigheterna när de öppnade ett paket jag beställde till en annan address men eftersom det inte var olagligt skickade tillbaks det till mig.
jag har också varit på psyket nyligen för att jag sneade för hård och har haft kontakt med polisen där (jag vet inte vad jag har sagt till de).

är det ens en möjlighet att de har tagit det? prisman har konfirmerat min betalning för ungefär två veckor.
2009-05-24, 23:28
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
hej,

jag beställde 5-meo-mipt 250 mg samt 4-ho-met 500 mg ifrån prisman för ett tag sen, har fortfarande inte fått nånting.

har haft problem med polisen och myndigheterna när de öppnade ett paket jag beställde till en annan address men eftersom det inte var olagligt skickade tillbaks det till mig.
jag har också varit på psyket nyligen för att jag sneade för hård och har haft kontakt med polisen där (jag vet inte vad jag har sagt till de).

är det ens en möjlighet att de har tagit det? prisman har konfirmerat min betalning för ungefär två veckor.

Hade dom båda sakerna inne när du beställde? Vet att det har tagit lång tid för andra men tror detta berodde på att dom inte hade varorna inne...

Det skickas väl inom sverige så då kan dom nog inte ha tagit det.
2009-05-25, 02:33
Medlem
paywitpains avatar
Någon som har koll på huruvida peyote.se är grön eller inte?
Tydligen samma snubbe som höll i en sajt som hette peruvianus.se tidigare, har ingen koll på om den var grön eller inte men priserna är helt okej så det vore trevligt att få veta om sidan är trustworthy så att säga.
2009-05-25, 13:17
Medlem
Jag har letat efter N-Ethyl-2C-B hela morgonen nu och kan inte hitta det någonstans. Har någon lust att skicka ett PM till mig med någon pålitlig adress som säljer det? Tack
2009-05-25, 13:27
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftbarn
Jag har letat efter N-Ethyl-2C-B hela morgonen nu och kan inte hitta det någonstans. Har någon lust att skicka ett PM till mig med någon pålitlig adress som säljer det? Tack

http://naturensdroger.nu/ <--- Dom har, fast inte i lager nu, prova och maila dom och hör när dom får hem.
2009-05-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
http://naturensdroger.nu/ <--- Dom har, fast inte i lager nu, prova och maila dom och hör när dom får hem.
Jag har för mig att jag läste någonstans här på fb att dom inte kommer ta in det igen, men jag mailar och hör med dom.
2009-05-25, 19:27
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hade dom båda sakerna inne när du beställde? Vet att det har tagit lång tid för andra men tror detta berodde på att dom inte hade varorna inne...

Det skickas väl inom sverige så då kan dom nog inte ha tagit det.

de hade i lager, sen efter att jag gjorde beställningen tog de bort båda varorna.

då skickade jag en email till de och frågade om jag ska skicka pengar eller inte.

de sa att jag ska vara säker på att jag ska få allt jag beställde så fort de har fått sina pengar.

jag skickade pengarna och de har fått betallningen, nu har jag som status "shipped" och det har varit så i ungefär två veckor.

sist jag beställde ifrån de så tog de bort varan strax efter att jag gjort mitt beställning.

det tog typ tre bank dagar för de att få pengarna, och sen fick jag packetet dagen efter att den var skickad.

skumt. jag har nåt annat jag vill beställa ifrån de innan det tar slut men jag är osäker om jag ska göra beställningen eller inte.
2009-05-26, 00:31
Medlem
-juicyfruit-s avatar
är det någon här som har erfarenheter av prisman där de har tagit så pass tid från när de har skickat tills man har fått den?

det verkar ologiskg att det ska ta så långt tid nu, jag vet att det kan inte bero på posten för att jag har jobbat där och känner till systemet och hur det funkar. om de har skickat det för två veckor sen då skulle jag ha fått den.

några reflektioner?
2009-05-26, 13:01
Bannlyst
Vad har hänt med SR?

Sidan laddar ej för mig :/
2009-05-26, 14:01
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Hur går man tillväga för att betala genom internet bank (Swedbank)?

Har lagt en order hos Prisman, jag försökte fullborda igår med min vän, fast det gick inte, finns det någon tutorial för hur man ska göra eller nått liknande?

Vore väldigt tacksam om någon hade lust och hjälpa

För det första måste du ta kontakt med din bank, det gjorde iallafall jag som har Nordea, för du måste be dom om att aktivera tjänsten utlandsbetalningar .

Hade samma problem som dig ett tag.
2009-05-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
är det någon här som har erfarenheter av prisman där de har tagit så pass tid från när de har skickat tills man har fått den?

det verkar ologiskg att det ska ta så långt tid nu, jag vet att det kan inte bero på posten för att jag har jobbat där och känner till systemet och hur det funkar. om de har skickat det för två veckor sen då skulle jag ha fått den.

några reflektioner?

Det tog en månad för mig för att deras lager precis tagit slut, men då stog jag som CONFIRMED hela tiden, inte shipped :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in