2006-11-24, 17:43
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Cyebracid har 200mcg för 198kr.
Vad betyder mcg?

Vilken frakt har ND? CA har ju fraktfritt bara man beställer över 300kr. ND verkar ha ett helt annat system.

mcg = µg = microgram. 200µg är för lite enligt mig iaf. tog 600 när jag fick en ordentlig tripp av det iaf.

Men det är kanske itne så bra att ta allt för mycket om ni inte är berädda på det. Det sitter ju som sagt i i 20+ timmar.
2006-11-25, 16:08
Medlem
Säljer Azarius salvia och 2 spicy till sverige? hörde att de slutat med det...

Någon som har erfarenhet av det?
betala med visa eller postförskott?
2006-11-25, 16:33
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Jag ser inte "Vilken drog rekommenderar ni?" i mitt första inlägg? Var så god att svara på mina frågor om du ska citera mitt inlägg är du vänlig, jag är väl införstådd i att vi kommer trippa ungefär 20 timmar, dock är inte detta något jag kommer sitta med varje helg utan någon gång per år, så jag anser att ju längre tid de sitter i ju bättre.

Han har helt rätt i det han skriver. Har man aldrig provat en hallucinogen så börjar man INTE med en som sitter i så pass länge. Du verkar inte riktigt förstå hur det fungerar.

Men vill du riskera en 20 timmars snedtripp första gången, so be my guest.
2006-11-28, 09:06
Medlem
WerteXs avatar
Kratom, Blå lotus.
Vilka har erfarenhet av smartbars Kratom och Blå Lotus, värt att köpa?
2006-11-29, 18:16
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
hej, ska troligtvis dra hem en beställning svamp från elefanten här nån dag så jag undrar, vilken svamp rekommenderar ni?
2006-11-29, 19:03
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
hej, ska troligtvis dra hem en beställning svamp från elefanten här nån dag så jag undrar, vilken svamp rekommenderar ni?

Själv kör jag så gott som alltid på Copelandia. Täcker mina behov på ett ypperligt sätt.
2006-11-29, 21:25
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Själv kör jag så gott som alltid på Copelandia. Täcker mina behov på ett ypperligt sätt.
då har jag en fråga till dig, måste man ta en hel påse för effekt eller räcker ca halva påsen för första gången?
2006-11-29, 21:39
Medlem
Ett Hunds avatar
Första gången på svamp? Ta bara 0.5g(halva) isåfall. Räcker gott och väl, den är starkare än "vanlig" svamp.
2006-11-30, 13:49
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Första gången på svamp? Ta bara 0.5g(halva) isåfall. Räcker gott och väl, den är starkare än "vanlig" svamp.

Personligen så har jag haft mycket bättre trippar på cubensis än på copelandia, måste jag säga. Sen om de är starkare eller inte vet jag inte, men så har jag upplevt det hur som helst.

Har alltid upplevt copelandia som mörkare och tråkigare än cubensis.
2006-11-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
helvette =(
varför låta 2ct4 utgå
*tårar i ögonen*
Det var ju fan det bästa jag testat

någon som vet tex du vart man kan nå "elefanten" finner inget ...... (daniell_fherm@hotmail.com)
2006-11-30, 14:20
Medlem
tja

Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
helvette =(
varför låta 2ct4 utgå
*tårar i ögonen*
Det var ju fan det bästa jag testat

någon som vet tex du vart man kan nå "elefanten" finner inget ...... (daniell_fherm@hotmail.com)
2006-11-30, 15:21
Bannlyst
Citat:
Han har helt rätt i det han skriver. Har man aldrig provat en hallucinogen så börjar man INTE med en som sitter i så pass länge. Du verkar inte riktigt förstå hur det fungerar.

Men vill du riskera en 20 timmars snedtripp första gången, so be my guest.
Min poäng var att han svarade med en taskig attityd och inte alls på min fråga.

Vad föreslår du för förstagångsdrog istället då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in