2006-05-26, 20:29
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
det har inte kommit något ännu, och ja vet att det är en restricted chemical, Berättade att jag använder det inom forskning...
Om du inte får varor/svar/återbetalning snart så kontakta konsumentombudsman!
Osäker på vilket lands, men den svenska lär om inte annat kunna ge dig hjälp att kontakta rätt myndighet

De kanske ville ha lite mer specifika detaljer om användningen?
2006-05-27, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
Om du inte får varor/svar/återbetalning snart så kontakta konsumentombudsman!
Osäker på vilket lands, men den svenska lär om inte annat kunna ge dig hjälp att kontakta rätt myndighet

De kanske ville ha lite mer specifika detaljer om användningen?

Det har inte kommit något ännu, varken min order eller mail, nån ide vad jag ska göra förutom koncumentombudsmannen?
2006-05-27, 19:01
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
Det har inte kommit något ännu, varken min order eller mail, nån ide vad jag ska göra förutom koncumentombudsmannen?
Varför inte KO?
Så länge ett köp inte bestrider någon lag så är det lika med att du skulle beställt ett paket mjölk!
Annars är de nog inte så mycket annat än mailbomba dem som gäller är jag rädd för..?
2006-05-28, 18:31
Medlem
schtekers avatar
Ok, här kommer troligen den dummaste frågan ni sett. Men ja, jag är nybörjare.

Hur går en beställning från cyberacid till? Kan nån lägga upp en raport? Från att man valt sin vara tills man får sitt paket. Behöver man ha ett konto, eller ska man betala med kontanter på nån kassaservice? Isf, vart ska man då gå?

Tacksam för svar.
2006-05-29, 08:59
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteker
Ok, här kommer troligen den dummaste frågan ni sett. Men ja, jag är nybörjare.

Hur går en beställning från cyberacid till? Kan nån lägga upp en raport? Från att man valt sin vara tills man får sitt paket. Behöver man ha ett konto, eller ska man betala med kontanter på nån kassaservice? Isf, vart ska man då gå?

Tacksam för svar.

Efter att beställningen är gjord får du först en bekräftelse på ordern, senare(samma dag eller nästkommande dag) får du betalningsdetaljer.
Ordernummret står i båda mailen.
Det är ett PlusGiroKonto du ska sätta in pengarna på.
Det spelar ingen större roll hur du sätter in pengarna, bara de kommer in med ordernummret.

Använder personligen helst internetbank, har varit tvungen att använda kassaservice förr, och tro mig - det är verkligen en Kass(a)Service, tar oftast 3 arbetsdagar innan pengarna kommer in, men har varit med om att det har tagit uppemot 6(eller om de var 7) arbetsdagar!

du kan väl nog sköta det på vanlig bank, men jag litar inte på kassörerna sedan den enda gång jag prövat det.
Hon frågade specifikt om hon skulle ta med ordernummret som meddelande, men gjorde det ändå inte
Fast jag hade riktigt tur att det bara hade kommit in en betalning den dagen med den summan(utan nummer) så jag fick efter ett samtal varorna ändå
(var på den tiden Lasse hade konton på sparbanken + nordea)
2006-05-29, 09:34
Medlem
Chickenkillers avatar
Någon som vet hur den här shoppen är? Det sägs bara vara lagliga preparat och så men jag undrar om det verkligen är lagligt och om man kan lita på dem

http://naturensdroger.se/
2006-05-29, 10:17
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
Någon som vet hur den här shoppen är? Det sägs bara vara lagliga preparat och så men jag undrar om det verkligen är lagligt och om man kan lita på dem

ND

Jo, den är pålitlig, men det är bara en liten del av preparaten som fungerar tillfredställande.

LSA dHCL - lång verkningstid!
Bromo DragonFly - (helst snuff, har själv ej testat blotters) lång verkningstid
Phenibut - inte alla som gillar det, köpes mycket billigare från utlandet
HBW - aktivt ämne i huvudsak HBW, orsakar oftast illamående
MorningGlory - även dess aktiva substans är LSA

Koffein -
Stackers - fast är osäker på de Ephedra-fria versionerna
(de har dock öppnat en EU-shop som säljer dessa produkter, endast försäljning är olaglig i sverige nu =)

Sen finns det väl fler, men fråga om du har frågor om specifika produkter..efter att du har sökt efter info själv.

De har även fått in lite nya produkter jag inte hört några erfarenheter av, t ex:
Cox - The Mood Filler
Mushroom Snuff - The Magic Snuff
Zonk 10X
Citat:
Zonk your mind!

* Snabb effekt
* Sömngivande, sänker dig som du fått en klubba i skallen!
* Rohypnolliknande effekt (enligt vissa betatestare)
* Hallucinogen i större doser .
* Kan rökas för att erhålla dubbel effekt.

Innehåll: Monomer av 99% Lactucin, cichoriin, aesculin, N-methyl-b-phenethylamine (från Lactuca Virosa, ( "vild opium" ).

Zonk 20X - Dubbelt så stark(iaf i teorin)
Zonk 50X - ska vara ännu starkare, fast extrakt brukar ofta bli sämre om de är för starkt gjorda(aktiva substanser "tvättas" bort)
2006-05-29, 21:28
Medlem
KorvKnarkens avatar
Är det tillåtet att fråga efter URL till stället du köpt svampen ifrån?
2006-05-30, 00:42
Bannlyst
Vad är värt att köpa?

Jag beställde några joints för nåt år sen från naturensdroger.se. Dom funkade inte och jag blev blåst.

Jag vill veta vad som funkar. Jag har hört att HBW ska funka men inte nåt mer och jag tänkte beställa ett 10-pack från smartbar.nu.

Finns det nåt mer som funkar som kan vara värt att kolla in?
2006-05-30, 00:59
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComptonAssTerry
Jag beställde några joints för nåt år sen från naturensdroger.se. Dom funkade inte och jag blev blåst.

Jag vill veta vad som funkar. Jag har hört att HBW ska funka men inte nåt mer och jag tänkte beställa ett 10-pack från smartbar.nu.

Finns det nåt mer som funkar som kan vara värt att kolla in?

HBW frön funkar...
2006-05-30, 01:04
Bannlyst
Hbw
Lsa
Dxm
2006-05-30, 01:13
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Lustgas, finns i vissa affärer (krävs nästan sifon att använda kostar en del) Men värt det .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in