2007-07-25, 18:08
Medlem
Josks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Vore hjälpsamt om du sa vilka som levererade snabbt.

Om du tog dig tid att kolla en sida bakåt i tråden hade du inte misstolkat något. Han/hon menade SpiceSweden
2007-07-25, 22:22
Medlem
Chims avatar
Nej nu jävlar är jag less!
Letat efter en seriös sida som säljer RC ett bra tag. Provade 5-meo-dipt för 3-4 år sedan (?) då det var den verksamma produkten i Blue Mystic 2, men sen dess har jag haft ett uppehåll ifrån internetknark förutom BM's varor
Nu är jag dock på jakt igen, men hittar ingen lämplig sida. Förut fanns det ju tusentals, och även om LL var ägare till 99% så föredrar jag det framför den situation vi har i dagsläget, med 0 butiker.
Någon som har lust att dela med sig med någon bra länk som är beprövad?
Lev gott!
2007-07-26, 13:16
Medlem
lab rats avatar
Säkert betala med kreditkort?

Är det någon som vet hur säkert det egentligen är att betala illegala preparat och växter med kreditkort? Kan polis och tull kolla upp hur betalningen är genomförd och med vems kort? Det är ju ett smidigt sätt att handla, men man vill ju inte vara helt kallsvettig tills grejorna kommit fram. Man är ju gärna lite anonym..
2007-07-26, 17:24
Medlem
TheHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lab rat
Är det någon som vet hur säkert det egentligen är att betala illegala preparat och växter med kreditkort? Kan polis och tull kolla upp hur betalningen är genomförd och med vems kort? Det är ju ett smidigt sätt att handla, men man vill ju inte vara helt kallsvettig tills grejorna kommit fram. Man är ju gärna lite anonym..

Om jag förstått det rätt så kan polisen kolla upp vems kort pengarna dragits ifrån.
2007-07-26, 18:50
Medlem
Nån som kan pma mig elefantens sida, sen lite andra stabila också hittar ingenting nån med erfarenhet av flera sidor som kan droppa nårra länkar? Hade varit bra
2007-07-27, 16:27
Medlem
Jag undrar vad det är som har hänt med naturensdroger.se?
Sidan fungerar inte längre och jag var intresserad av salvian där.

Tacksam för svar.
2007-07-27, 17:26
Medlem
Marketh4xx0rs avatar
Nu har jag äntligen kommit hem efter mycket ängslan, och upptäckte att jag fått dubbla omgångar HBW-frön mot vad jag beställde (från tjockhudingen). Ingen svamp har jag dock fått, förmodligen stulen av ondskefulla tullkuksugare
Aja, får slänga in lite svamp i min BB-beställning istället
2007-07-27, 18:09
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marketh4xx0r
Nu har jag äntligen kommit hem efter mycket ängslan, och upptäckte att jag fått dubbla omgångar HBW-frön mot vad jag beställde (från tjockhudingen). Ingen svamp har jag dock fått, förmodligen stulen av ondskefulla tullkuksugare
Aja, får slänga in lite svamp i min BB-beställning istället

Ett annat anagram eller en annan förkortning av "BB", kanske?
2007-07-27, 20:06
Medlem
lab rats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaccoMan
Jag undrar vad det är som har hänt med naturensdroger.se?
Sidan fungerar inte längre och jag var intresserad av salvian där.

Vad som hänt med sidan vet jag ej, men salvia divinorum är olagligt att inneha i Sverige nu, så du får nog se dig om någon annanstans efter salvia. Är det bara extrakt du är ute efter så fråga elefanten..
2007-07-27, 22:38
Medlem
Mr.Alices avatar
PM med 2cb site till mig också, eller har ingen fått veta nått?
2007-07-28, 11:50
Medlem
Roygbivs avatar
Har nån lust att skicka ett pm till mig med en länk till elefanten samt om ni vet några fler bra sidor så tar jag gärna en låänk till dem också? Jag tänkte dra iväg en beställning på lite svamp och salvia, och kanske lite rc's också om det fortfarande är möjligt att köpa det.
2007-07-28, 14:44
Bannlyst
Jag skulle behöva en länk till en sida som skickar ut kemikalier till
privatpersoner...
PM önskas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här