2007-11-23, 12:44
Medlem
hezbollahs avatar
Från erowid: "
A standard oral dose of 5-MeO-MIPT is between 2 and 7 mg."
2007-11-23, 12:49
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Från erowid: "
A standard oral dose of 5-MeO-MIPT is between 2 and 7 mg."

Japp men jag tycker ändå det verkar vara lågt räknat, fick ingen som helst effekt på mina sex mg i alla fall. Om tripprapporten som vi båda läste i veckan gällde denna substans så verkar 20mg lämpligare, men börja självklart lågt alla reagerar ju olika och du har ju så att det räcker om du skulle misslyckas vid första försöket.

Skrapa och fyll sedan påsen med lite vaten när du fått bort det mesta från väggarna.
2007-11-23, 12:50
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idope
någons som vet om raverarnas tillfyktsort är grön? tänkte beställa med kreditkort därifrån för jag orkar inte hålla på med e-gold.
Börjar tvivla för jag har väntat sedan den 28/10 ...han skrev att det varit lite problem och att jag borde fått det i onsdags, får väl maila igen *suck*
2007-11-24, 00:28
Bannlyst
vad betyder domestic..?
domestic mail?
2007-11-24, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
vad betyder domestic..?
domestic mail?
Beror lite på vilket sammanhang, men skulle ju kunna vara "Privat mail"
2007-11-24, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Beror lite på vilket sammanhang, men skulle ju kunna vara "Privat mail"

en snubbe skulle skicka till mig så fråga han mig do you want it domestic..

fattar inte

EDIT: ah jag hitta svaret, menas tydligen att man typ får ett bevis på att det är postat.
2007-11-26, 00:00
Medlem
Roygbivs avatar
Jag kan gröna tryptaminer.se om det skulle behövas.
Fick 14 mg 5-MeO-MiPT. Min fråga är dock hur jag ska inta dessa på bästa sätt, är det nasalt som gäller, alltså en halvtimmas helvetiskt snörvlande och rinnande ögon. Eller är det lika potent om jag sväljer hela dosen?
2007-11-26, 01:02
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Jag kan gröna tryptaminer.se om det skulle behövas.
Fick 14 mg 5-MeO-MiPT. Min fråga är dock hur jag ska inta dessa på bästa sätt, är det nasalt som gäller, alltså en halvtimmas helvetiskt snörvlande och rinnande ögon. Eller är det lika potent om jag sväljer hela dosen?

oral dossering kör dom på i thikal så det skulle jag köra på jag med.

läs på erowid där kanske du kan bli Klokare.
2007-11-26, 03:31
Medlem
funfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idope
någons som vet om raverarnas tillfyktsort är grön? tänkte beställa med kreditkort därifrån för jag orkar inte hålla på med e-gold.

Grön men enormt långa leveranstider om du har otur.
2007-11-26, 10:50
Medlem
Beställde ett paket innehållandes två growboxar för ett tag sedan, och har nu fått två paket, som det står skrivet med bläckpenna på adresslappen "Sökt" och ett datum.
Vad betyder detta? Att de sökt igenom paketet men inte hittat något olagligt?

Growboxar i sig är ju (oftast) lagliga, men borde de inte kunna beslagta paketen med boxar med anledningen "förberedelse till narkotikabrott" (eller vad det nu heter)?
2007-11-26, 12:02
Medlem
Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dracun
Beställde ett paket innehållandes två growboxar för ett tag sedan, och har nu fått två paket, som det står skrivet med bläckpenna på adresslappen "Sökt" och ett datum.
Vad betyder detta? Att de sökt igenom paketet men inte hittat något olagligt?

Growboxar i sig är ju (oftast) lagliga, men borde de inte kunna beslagta paketen med boxar med anledningen "förberedelse till narkotikabrott" (eller vad det nu heter)?

Det är inte UPS eller fed ex som ska ha kört hem grjerna åt dig. Då brukar det stå sökt om man inte varit hemma vid leverans försök
2007-11-26, 18:01
Medlem
frank_pes avatar
Shrooms pills

Någon som testat dessa Shrooms piller som påstås ge ett svamprus? Dom innehåller: Ipomoea Convolvulaceae, Amino Acid Blend, Gelatin(Capsule Shell) Sida Cordifolia, 1-benzylpiperazine,1-(3-trifluromethylphenyl)Piperazine, Caffeine, Piper Nigrum Extract
Rehydrate with lots of water & Do not drink alcohol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in