Citat:
Ursprungligen postat av
AirOfficer
Barn och unga ungdomar som följer kontot. Omogna klipp och omogna följare helt enkelt.
"Hö hö idag är det fredag, nu blir det chiiiiiips *tömmer i chips i en kundvagn*
Jättekul. Jätte.
Detta. Folk verkar tycka att det är asballt när en video fått en miljon visningar. Rensar man cookies och går in på youtube, vad får man då? Jo, videos på Zlatan, fortnite, mentos i cola extreme slow motion, och på sin höjd nån prepubertal clickbaitvideo om nån ”influencers” trosor.
Har försökt undvika Tik Tok allt vad jag kan för att låta barnen kolla på skiten ifred, men nu är de vuxna på tåget ”Oj kolla här!! Tretusen lajks på Ica, vad gör de för skoj?!”, att det ska behöva gå så jävla lång tid innan majoriteten fattar att internet är fyllt till bredden av renodlat skräp.
Folk har börjat skicka Tik Tok videor till mig privat, och även fast min tolerans mot dessa appar (typ snapchat, instagram) är på all time high så GÅR det fan inte att låta bli att kräkas lite lätt när man ser att detta är uppföljaren till allt annat dumt skräp som var inne förra året. Tik Tok är verkligen en ny nivå av uselt. All världens skräpfolk samlade på ett ställe, fan värre än den förra flugan, nån app på F som man kunde dela småklipp/gifar på? Får hoppas att denna app möter samma öde, boomers hittar dit och förstör skiten.