2020-12-09, 15:41
Medlem
De flesta kommentarer på Steam är mest strunt, från hans vänner. Inget ni ska ta på allvar. Han är med i anti-muslimska grupper på Steam och där kan ni dra slutsatsen att han säkerligen inte försökte konvertera och ha ihjäl nån.
Citera
2020-12-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Är det något Hedin skrivit till Borg eller tvärtom?
det är tvillingbrorsan som skrivit på mattias profil, 25 aug 2019
Citera
2020-12-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Även hittat vad jag tror är Lucas fb. Även han isf SD:are! Och mycket EPA-traktorer är det... vad som förvånar mig (baserat på min egen sons vänner osv) är att föräldrarna är välutbildade men barnen ger intryck av värsta ”Bonn-ungarna”. Traktorer, EPA-traktorer och ”rösta på SD i EU-valet”
Hmmm, exakt. Nu har jag bara sett mammans profil till denna kompis. Hon hade iaf postat något om en kvinnojourverksamhet som äntligen kommit till stånd när alliansen med Sd hade nedmonterat det hela i flera år. Så hon verkar inte ha de värderingar som ungdomarna. Måste vara smärtsamt när ens egna barn drifter iväg åt det hållet och man själv inte alls står för det. Men nu är det lite off-topic, politiska åsikter hit och dit, det är en grabb på 17 år som är försvunnen och han ska hittas.
Citera
2020-12-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Jag har så svårt att förstå den här inställningen. I Sverige är det fullt accepterat att tonåringar så unga som 14-15 år dricker sig stupfulla och sedan raglar hem ensamma. Har man ett problem med detta är man inte riktigt klok (eller kanske muslimjävel osv.).

Dyker det sedan upp en tonårig kille som är berusad och utan ytterkläder mitt i vintern är det fullt förståeligt att man smäller igen dörren på honom. Fryser han ihjäl är det hans eget problem och har inget med mig att göra. Han får "stå sitt kast". Fy fan.

I lagens mening så är dom fortfarande barn i den åldern och ska behandlas därefter.
Först borde det frågats vad killen heter och sedan namnet på anhöriga. Sedan är det bara att ringa upp och tala om var sonen finns.

Så mycket svårare än så borde det faktiskt inte vara.
Citera
2020-12-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av specielliot
det är tvillingbrorsan som skrivit på mattias profil, 25 aug 2019
Ah, ok. det var nån som sa att hedinw hade skrivit intressanta grejor. Någon som ser vad hen har skrivit?
Citera
2020-12-09, 15:45
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Kom igen! Jag hade gärna velat ser er öppna dörren för en full/drogad ungdom mitt i natten(inte ens säkert att ni hade vetat att det var en ungdom). Tänk att det är kolsvart ute, du har ingen aning vad han har för kläder på sig. Lätt att sitta här i efterhand och döma ut människor som inte öppna dörren och även ni som är väldigt kaxiga och säger att ni öppnar dörren för alla. Jag har svårt att tror det.
Det är kanske en sak vad man gör när man vaknat mitt i natten och möjligen är något skärrad, jag håller om det. Men det är en annan sak att helt kallt försvara ett sådant handlande i efterhand eller från håll som här i tråden. (Speciellt när man inte ens menar att man av rädsla inte kunnat öppna dörren i första taget, utan hade smällt igen dörren för att det är killens och hans kompisars eget problem om han fryser ihjäl. Som om detta var något bortsprunget djur man kan välja att strunta i om man vill. Det är vidrigt.) Hade jag bara låtit honom löpa utan att ringa någon åt honom eller ringa polisen hade jag haft grov ångest över det ganska omgående, inte först när han blivit anmäld försvunnen.

Jag begär heller inte att man ska släppa in honom i huset. Det är fullt möjligt att ringa ett samtal medan han står utanför dörren och man håller lite koll.
Senast redigerad av Tjackmoster 2020-12-09 kl. 15:48.
Citera
2020-12-09, 15:50
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ah, ok. det var nån som sa att hedinw hade skrivit intressanta grejor. Någon som ser vad hen har skrivit?

Orkar du trycka dig till föregående sida kanske du hittar något
Citera
2020-12-09, 15:51
Medlem
Gräver man igenom Steam-kommentarer på hans profil och den där Knox så kan man iaf dra slutsatsen att de är väldigt toxic, då de får klagomål på att vara rasistiska och nazister samt deras egna kommentarer som skriker omogna tonåringar som tror man kan skriva precis vad man vill till folk. Verkar inte direkt som små änglar som många säger. Bl.a. skämtat om att vara George Floyd och ser att hans bror (antar att brodern är Knox) mobbat någons vän "-rep nova scum, hes trolling and is very toxic. He also made my freind cut herself because
of what he said about her abortion and blue hair." antagligen för att det är en muslim.
Citera
2020-12-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Orkar du trycka dig till föregående sida kanske du hittar något
Jag har läst allt, trodde de två citaten kom från samma kommentar/person. Menar du denna: +rep tack för 16-1 din nassistjävel xdxdxdxdxdxd
Citera
2020-12-09, 15:53
Medlem
Citat:
Jag har läst allt, trodde de två citaten kom från samma kommentar/person. Menar du denna: +rep tack för 16-1 din nassistjävel xdxdxdxdxdxd

Antar att du syftar på min kommentar. Det blev syftningsfel, nån verkade se om han var vän med en hedin och ville bekräfta det. Sen skrev jag att det fanns intressanta kommentarer där, menade överlag, inte just från hedin. My bad.
Citera
2020-12-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Gräver man igenom Steam-kommentarer på hans profil och den där Knox så kan man iaf dra slutsatsen att de är väldigt toxic, då de får klagomål på att vara rasistiska och nazister samt deras egna kommentarer som skriker omogna tonåringar som tror man kan skriva precis vad man vill till folk. Verkar inte direkt som små änglar som många säger. Bl.a. skämtat om att vara George Floyd och ser att hans bror (antar att brodern är Knox) mobbat någons vän "-rep nova scum, hes trolling and is very toxic. He also made my freind cut herself because
of what he said about her abortion and blue hair." antagligen för att det är en muslim.
tvillingbror är xmas great ape, kopplat till ett esportal-konto som heter dennisboorg
Citera
2020-12-09, 15:55
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:

Typ något sånt, vet inte hur intressanta dom är egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in