2021-01-09, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M029384nizze
Tycker du förklarade bra, så är det, kopplar upp sig med tex sb7 evp eller echowox eller något annat verktyg, man ställer frågor de svarar , de svarar ofta kan det vara flera som ropar som vill komma till tals då säger de mitt namn de är ivriga att få berätta vad som hänt dem och vilka som är skyldiga, emil hultgren,Lelle Hildebrand är väl det jag gett mest info om, Helen Andersson mariestad, spång lynn, osv,
När man lyssnat så renar man ljudet,och lyssnar, de är ivriga att få berätta .
Hoppas ni hängt med,

Hallå, din pajas. Du vet ju inte ens vad personerna heter.
Tjejen i Mariestad hette Helena Andersson.
Där har du inte heller kommit med något som gett något
Citera
2021-01-09, 12:08
Medlem
Jag ger polisen den information jag får.
Citera
2021-01-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Hallå, din pajas. Du vet ju inte ens vad personerna heter.
Tjejen i Mariestad hette Helena Andersson.
Där har du inte heller kommit med något som gett något
För det första ska du ge dig med och kalla mig pajas du känner inte mig!
Jag ger polisen det jag hör.
Citera
2021-01-09, 12:18
Medlem
Man kan få klarhet i vad som hänt.
Citera
2021-01-09, 12:28
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Jag ger polisen den information jag får.
OT.... men du är inte ensam om ”gåvan”. Tror polisen skulle jobba effektivare utan personliga tolkningar.
Citera
2021-01-09, 15:11
Medlem
Citat:
Man kan få klarhet i vad som hänt.

Jag förstår
Menar absolut inte på något sett att du inte ser/hör det du gör.
Undrar bara eftersom om du nu hade fått information som verkligen stämmer och du lämnar det till polisen borde inte det finns några försvunna människor för då borde ju alla hittas? Inte sant?
Finns ju personer som varit försvunna i flera år och om du nu får information om hur/vart osv så borde de ju hittats!
Missförstå mig rätt men den informationen du får till dig/hör kan ju inte vara Sann då?
Citera
2021-01-09, 16:01
Medlem
Mattias är ju 17 , då är det en omyndig försvunnen person, då agerar polisen ju lite annorlunda än om det är en myndig person, om han nu skulle leva , och hittas , så länge han är omyndig så måste polisen informera mamman var han finns, är man myndig , och försvinner av fri vilja då har polisen ingen skyldighet att informera var personen finns. Hur skulle det bli i detta fallet , om han hittas efter sin 18-årsdag?
Citera
2021-01-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Märkligt.. Kan det vara spår från när han lämnade hemmet på EM?

Tror nog mer på att M tog sig hem eller i närheten av sin bostad. Hoppas man har sökt i alla närliggande byggnader riktigt noga samt även sopcontainrar runt omkring.
Citera
2021-01-09, 20:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunghult
Mattias är ju 17 , då är det en omyndig försvunnen person, då agerar polisen ju lite annorlunda än om det är en myndig person, om han nu skulle leva , och hittas , så länge han är omyndig så måste polisen informera mamman var han finns, är man myndig , och försvinner av fri vilja då har polisen ingen skyldighet att informera var personen finns. Hur skulle det bli i detta fallet , om han hittas efter sin 18-årsdag?
Då gäller att han är myndig och vill han inte att någon informeras om var han finns så får polisen inte göra det.
Citera
2021-01-09, 20:57
Medlem
Nu har man gjort en pdf-fil som kan laddas ner och skrivas ut, i fb-gruppen uppmanas man att göra det i hela Sverige.
Citera
2021-01-09, 21:53
Medlem
Samtliga hundar har markerat på samma plats i ån.
Citera
2021-01-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Samtliga hundar har markerat på samma plats i ån.

Dessvärre står det bara att alla 8 hundarna markerat på samma plats, men det står inte att det är i/vid ån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in