Citat:
Ursprungligen postat av
MalteMartensson
Jag utgår från att det är gjort, och jag vet inte hur lång tid det går innan ett lik börjar lukta. Antar att det är beroende av storlek osv samt omgivande temperatur.
Men visst fan har man gjort grundliga eftersök hemma hos mamma? Dvs i grabbens bostad, med tillhörande förråd och garage?
Tanken slog mig bara att hem kom man fan nästan alltid oavsett hur jävla dragen/nitad man var.
Jag vet med mig själv, när jag inte ville att morsan eller farsan skulle se hur full/nitad jag var så hände det att jag la mig att sova på de mest märkliga ställena hemma. Hände att jag sov i förrådet eller garaget eller på altanen. Men jag ville alltid hem. Hände att jag rullade in mig i pressening i garaget under farsans snickarbänk tillexempel..
Bara en tanke...men visst fan måste man gjort eftersök hemmavid..??
Jag vet inte om de har gjorts sökningar där men jag tror säkert hans mamma har kollat igenom allt.
Jag känner igen det du skriver, jag kom alltid hem oavsett hur full jag än var.
Men en gång blev jag drogad på en fest, var då 16 år. Jag vaknade upp hemma dagen efter och svimmade när jag gick upp ur sängen och sen sa mamma att mina kompisar hade burit hem mig för jag var i stort sett medvetslös och jag hade spytt när jag kom hem men minns absolut ingenting.
Så jag tror inte han hade kunnat ta sig hem om han var väldigt nerdrogad men det är ju skillnad på olika droger och hur man reagerar.