2020-12-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, jag är pursvensk. Men jag har inte vuxit upp i ett kuddrum som du, din jävla sosse.

Man springer inte till skolan där det skedde för att hämnas, man springer till psyket för att få hjälp med ens felaktiga impulser. Om alla våldsverkare skulle göra det så skulle detta samhälle vara en bättre plats.

Vi pratar alltså om störda individer som inte är mogna nog att hantera sig själva och därför inte borde få skaffa barn. Personligen tycker jag att det borde finnas någon typ av körkortstest som personer borde genomgå innan de FÅR, skaffa barn.

Som tur är så är de flesta individer mogna och vuxna likt i mitt tidigare exempel.
Citera
2020-12-04, 18:29
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Man springer inte till skolan där det skedde för att hämnas, man springer till psyket för att få hjälp med ens felaktiga impulser. Om alla våldsverkare skulle göra det så skulle detta samhälle vara en bättre plats.

Vi pratar alltså om störda individer som inte är mogna nog att hantera sig själva och därför inte borde få skaffa barn. Personligen tycker jag att det borde finnas någon typ av körkortstest som personer borde genomgå innan de FÅR, skaffa barn.

Som tur är så är de flesta individer mogna och vuxna likt i mitt tidigare exempel.
Ja, jag hoppas dina barn blir mobbade så du får uppleva frustrationen av en skola som tar mobbarnas sida och dina barn får byta skola, och mobbarna kan få fortsätta ostört med att leta nya offer. För en sosse som du måste det ju vara rena rama festen att få bevisa att din impulskontroll är top notch.
Citera
2020-12-04, 18:39
Medlem
Citat:
Ja, jag hoppas dina barn blir mobbade så du får uppleva frustrationen av en skola som tar mobbarnas sida och dina barn får byta skola, och mobbarna kan få fortsätta ostört med att leta nya offer. För en sosse som du måste det ju vara rena rama festen att få bevisa att din impulskontroll är top notch.

Du biter dig fast i att det var rätt av denna mamma, att på plats i berörda skola, DÖDSHOTA, det mobbande barnet, en annan 7 åring.

Endera är du ett troll eller så har du fastnat i att hävda din åsikt, trots att den givetvis är fel. Vilket du egentligen vet! Det är en sak att häva ur sig saker i affekt och vara känslosam och en annan att vara rent omdömeslös.

Fast jag tror inte att du skulle våga göra en sådan här sak själv, du är bara en tangentbordskrigare som vill få "rasa" lite. Känna att du hävdar dig för det tillfredställer ditt ego.
Citera
2020-12-04, 18:43
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Du biter dig fast i att det var rätt av denna mamma, att på plats i berörda skola, DÖDSHOTA, det mobbande barnet, en annan 7 åring.

Endera är du ett troll eller så har du fastnat i att hävda din åsikt, trots att den givetvis är fel. Vilket du egentligen vet! Det är en sak att häva ur sig saker i affekt och vara känslosam och en annan att vara rent omdömeslös.

Fast jag tror inte att du skulle våga göra en sådan här sak själv, du är bara en tangentbordskrigare som vill få "rasa" lite. Känna att du hävdar dig för det tillfredställer ditt ego.
Om det känns bättre för dig så.
Citera
2020-12-04, 18:46
Medlem
Citat:
Om det känns bättre för dig så.

Så att en vuxen dödshotar ett barn som en lösning på en konflikt tycker du är ok.
Wow!
Citera
2020-12-04, 18:49
Medlem
Citat:
Så att en vuxen dödshotar ett barn som en lösning på en konflikt tycker du är ok.
Wow!
Tja, tror ungen inte öppnar käften igen.
Case closed
Citera
2020-12-04, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Greenspam är användaren som i tidigare inlägg gissade att mamman var från Serbien, snyggt gissat
Det är ju fel dom som postats din jävla åsna
Citera
2020-12-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Tja, tror ungen inte öppnar käften igen.
Case closed

Erfarenhet och kunskap säger motsatsen.

Ett mobbande barn mår dåligt och kommer troligen att bli ett samhälleligt problem i vuxen ålder. Ett dödshot ifrån en vuxen bättrar ju inte på dess situation. Och det gjort inför klassen.

Jag förstår, fattar, den känslomässiga reaktionen, personen som gjorde det har stora problem. En sund och omdömesgill person skulle reagerat annorlunda.

Nåja, vi kan lägga ner nu - grungewhore. He.
Citera
2020-12-04, 20:13
Medlem
Så hon ska betala 7 000 kr till 6 barn...dvs 42 000 kr. Undrar om barnens föräldrar vågar att behålla dem...ifall kvinnans serbiska "vänner" kommer på besök och förklarar att det kan bli "ränta" på dessa belopp om dem inte lämnas tillbaka.
Citera
2020-12-04, 21:18
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragefuel
Det är ju fel dom som postats din jävla åsna

Jag vet det nu. Det var ju dock inte klarlagt när det postades, den togs ned och det var rätt. Var läckert en stund där när man tänkte att det var en fullträff på gissningen. Jag informerade en användare om en fråga som ställdes. Du behöver inte kalla mig jävla åsna, tack.
Citera
2020-12-04, 21:39
Medlem
Östeuropé. Skulle gissat på polack. Men dom skulle generellt sätt inte dra till med "bomba och skjuta". Fast media kan ha inspirerat till dessa ordval då det är sådant folk tar på allvar nu för tiden tack vare IS och all terror som media stolt visat upp senaste årtiondet.

Men ja.. nån form av postorder-fru med svensk krossad make som hon utnyttjar och själv är otrogen mot så det skakar.

Men varför just hon ska straffas vet jag inte. Alla är ju lika själviska och skyldiga här. Offret är ju hennes barn och de andra barnen på skolan bara som blev utsatta utan att ha gjort något.

Hoppas hennes make kan byta henne mot någon lämpligare sugar babe nu.
Citera
2020-12-04, 22:32
Medlem
Ryggdunkarens avatar
En sådan slyna som hotar barn behöver få en kaktus uppförd i fittan för att sedan sänkas i Östersjön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in