tja som fan.
Har tröttnat på att springa runt och köpa stockar av typ kompisars kompisar som vill ha typ 50 kr extra. undrar om det finns nått ställe dör man kan beställa hem/instabox.
asså att man inte behöver verifiera med underskrift med bankID.
tja som fan.
Har tröttnat på att springa runt och köpa stockar av typ kompisars kompisar som vill ha typ 50 kr extra. undrar om det finns nått ställe dör man kan beställa hem/instabox.
asså att man inte behöver verifiera med underskrift med bankID.
Du kan ju också sluta snusa så slipper du lipa för att behöva betala 50 kr extra.
Ja men grejen e att turk-burkarna har blivit av med tobakstillståndet för länge sen. Och min mor och far e okej me att jag snusar men de tänker inte köpa t mig
Handlar man snus online får man verifiera sig med bank-id när man anger personnumret/bankkortet. Går alltså inte att handla utan att verifiera sig som över 18.
Det lättaste sättet att få tag på snus är att du lär känna någon som arbetar i en kiosk/bensinmack/butik eller liknande. Sedan är det bara för dom att sälja det till er (dock riskerar dom sitt jobb)
Alternativ 2 är att ta finlandsfärjan eller något sånt och handla snus. Dom kollar aldrig leg. Ta på er ett munskydd och ha vuxna kläder.
Alternativ 3 är att göra eget snus. Köp snussats online. Bör finnas butiker som inte checkar 18-års gräns för det. Dock behöver ni tillgång till ugn och sånt.
Alternativ 4 är att ni lär känna någon i klasserna över er och ger dom en peng så att vederbörande köper ut åt er.
Alternativ 4; fråga en tillförlitlig vårdad fullgubbe om han kan köpa snus åt er. Börja med två snusdosor för att se om han lär blåsa er. ett påslag på 40:- är nog rimligt för besväret.
Senast redigerad av Volotea 2021-01-08 kl. 01:12.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!