• 1
  • 2
2020-12-03, 23:40
Medlem
Använde falsk mc-väst

27-åringen ska enligt förundersökningen ha använt en förfalskad mc-väst och fått övriga åtalade att tro att han var medlem i en undergruppering till det kriminella mc-gänget Hells Angels. De tre tonårspojkarna, inklusive barnstjärnan, tycks ha trott att de själva också blivit en del av det kriminella nätverket, genom sitt umgänge med 27-åringen.

– Eftersom vi i detta läge trodde att vi var med i Hells Angels, så var det så att jag skulle få ett straff utdelat av dem, för att jag sagt fel och ljugit, säger 15-åringen i polisförhör om vad som föregått den brutala misshandeln.

Vad tycker HA om detta? Man kan inte använda deras nanm hur som helst. Kommer han få stryk på kåken?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-tortyrinslag
2020-12-03, 23:47
Medlem
jbswebecks avatar
Var står det att västen tillhör HA och var står det att västen är falsk?
2020-12-03, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck

i artiklen
2020-12-03, 23:58
Medlem
Citat:

Polisens experter, står det i länken.

Läs.
2020-12-04, 00:00
Medlem
beardbraids avatar
Skulle inte en undergrupp till HA ha röd-vita färger? Och en "Nomads"-rocker?
Kan det vara så att reportern missuppfattat nåt citat i förundersökningen "vi trodde vi var med i typ HA" som bokstavligt menat och att den falska västen föreställer nån större klubb (med svartvita färger) som inte förekommer i Sverige?

Nåt här påminner också om Raffas modus operandi.
2020-12-04, 00:00
Citat:

Hade läst artikeln står det klart o tydligt.
2020-12-04, 00:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Använde falsk mc-väst

27-åringen ska enligt förundersökningen ha använt en förfalskad mc-väst och fått övriga åtalade att tro att han var medlem i en undergruppering till det kriminella mc-gänget Hells Angels. De tre tonårspojkarna, inklusive barnstjärnan, tycks ha trott att de själva också blivit en del av det kriminella nätverket, genom sitt umgänge med 27-åringen.

– Eftersom vi i detta läge trodde att vi var med i Hells Angels, så var det så att jag skulle få ett straff utdelat av dem, för att jag sagt fel och ljugit, säger 15-åringen i polisförhör om vad som föregått den brutala misshandeln.

Vad tycker HA om detta? Man kan inte använda deras nanm hur som helst. Kommer han få stryk på kåken?

HA och Bandidos har sen länge mig veterligen inte blivit allt för glada på folk som begår handlingar i "deras" namn utan tillstånd.

Detta kommer stå någon jävligt dyrt i form av mycket stryk och sen vara deras hora i lång tid framöver . Kommer kosta friskt med pengar. Kan garantera att denna pillertrillare ångrar den dag han började flöddra.
2020-12-04, 00:09
Medlem
yz44s avatar
Hells Angels kommer inte att se på det med blida ögon så någon form av efterräkning är att vänta.
2020-12-04, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Hells Angels kommer inte att se på det med blida ögon så någon form av efterräkning är att vänta.

Hells angels är pisspojkar, beskjutna i göteborg gjorde inte ett skit åt saken.

Ledsen men invandrar gängen skrattar åt ha, föråldrade svenska gubbar som ägnar ig åt ekobrott.

HA förstår idag att dom int elänge kan hävda sig med våld, för mycket sjuka albaner och araber i sverige idag.

Idag kan till och med tonårslangare från förorten pissa på ha ingen är rädd längre. 90 talet är över sedan länge

De kan hålla käft och ägna sig åt sin "diskreta ekobrottslghet" för om de ens försöker hävda sig idag komme de bli så sönderknullade att de inte finns. Dessa pundare i göteborg som pissae ha i ansktet är ingenting. Tänk malmö falangr och klaner.

I Malmö vet jag araber som visserligen har en stor klan bakom sid som tog en liten hora från HA de såg på en bar , slog honom sönder och samman och spottade på honom. Slängde av västen på marken och stampade på. Inte ett skit hände efter. HA är riktiga små luder och de bäst adem kan göra är att sluta spela tuffa för de hålle inte i sverige 2020
Senast redigerad av nikeairmax 2020-12-04 kl. 06:38.
2020-12-04, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Använde falsk mc-väst

Vem är ”barnstjärnan?
2020-12-04, 08:49
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Ses i rätten din jävla barnstjärna.

”When their trademarks are used, the Hella Angela resort not to violence, but to high-profile lawsuits.”

https://www.thefashionlaw.com/when-t...t-to-lawsuits/
2020-12-04, 09:01
Medlem
GaltJohns avatar
Är väl om jag fattat rätt denna tråd som handlar om samma sak (FB) Mariestad: Kompisgäng klippte av fingret på 15-åring, augusti 2020
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in