Citat:
Ursprungligen postat av
fylld
Du kan ringa Terry och fråga, då hans båda tfn nr står i fup:en.
Det erkänner jag utan omsvep att jag inte vågar. Terry uttrycker ganska tydligt att han förespråkar våld som metod för att bemöta meningsmotståndare och den imponerande samlingen klistermärken som han hade med sig hintar om ett nära samröre med likasinnade som knappast heller är kända för sakliga och fredliga diskussioner. Jag hade nog varit tuffare om jag inte haft barn som är uppfostrade med helt andra ideal än våld som diskussionsmedel.
Citat:
Uppenbarligen har inte den här 30-årige mesen mognat riktigt om han tycker det är kul med klistermärken. En fet nosring gör inte den här uppenbarelsen bättre. Med afghanfrilla och hållning som en säck potatis har Afa hittat en potent rekryt.
Nja, potentialen i den här soldaten kan ju diskuteras. Han har ju knappast påverkat opinionen i en för AFA positiv riktning och den reella nyttan med sitt tilltag kan ju inte anses som annat än obefintlig av någon part. Jag reserverar mig för möjligheten att han i lönndom är en ytterst effektiv nazistdräpare som skulle få Mossad att tappa hakan men personligen är jag ytterst skeptisk.