• 2
  • 3
2021-05-07, 17:40
Medlem
299 medlemskap per år. Priserna skiljer sig inte så mycket från Willys. Sämsta stället. Aldrig mer. Kan man ångra medlemskapet?
Citera
2021-05-08, 11:56
Medlem
ethernals avatar
snabbgross ser jag inte riktigt poängen med, de har ju samma varor som på vilken willys som helst

costco är på väg till sverige, min förhoppning är att dom inte försvenskar sitt sortiment för mycket, så som lidl gjort. lidl var mycket bättre i början när de hade massa skumma tyska matvaror, nu för tiden har de samma märken som alla andra vilket är trist..

https://www.handelstrender.se/costco...tik-i-arninge/
Citera
2023-09-06, 12:00
Medlem
Syrons avatar
Så vad hände här? Är Snabbgross fortfarande skit eller är det värt det? Vill ju egentligen testa Costco men är inte så ofta man är i närheten av den enda butiken i landet.
Citera
2024-12-12, 12:18
Medlem
Några nyare tankar angående detta?

Hon där hemma har städfirma, så det förbrukas ju en del Wc Duck. Hon brukar handla där det är billigast, typ Ö&B, de tar i skrivande stund 22 spänn för en flaska. Ibland har de rea, runt 20 spänn.

Jag kollade firman ämnad till tråden... 448,50 för en kartong om 12. För de utan förmåga till huvudräkning, så är det 37,38 kr/st...

En viss skillnad.

Så, vem handlar här?!
Citera
2024-12-16, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Några nyare tankar angående detta?

Hon där hemma har städfirma, så det förbrukas ju en del Wc Duck. Hon brukar handla där det är billigast, typ Ö&B, de tar i skrivande stund 22 spänn för en flaska. Ibland har de rea, runt 20 spänn.

Jag kollade firman ämnad till tråden... 448,50 för en kartong om 12. För de utan förmåga till huvudräkning, så är det 37,38 kr/st...

En viss skillnad.

Så, vem handlar här?!
En del Pizzeriababbar ser man där som köper storpack oliver och sånt. Har varit där något gånger med en kompis, deras priser är nästan alltid mycket högre än på vanliga butiker.

Ibland har dom dock erbjudanden på kött och frysvaror, det brukar vara rätt bra pris men du behöver ju tajma erbjudanden.

Affärsidén verkar vara att lura folk som inte klarar av att läsa jämförpriser och tror att det är billigare per kg/liter än ica maxi bara för att förpackningen är fem gånger så stor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in