2020-11-29, 14:24
Medlem
Plus B12 + maxdos i paracetamol dvs 4 gram (kommer jag att ta). Jag fr ingen mera smrtlindring av hgre n 75 mg(har snkt dosen, har nd ej depression...) Iaf r det bara jag som mrkt att venlafaxinet boostar Alvedon, tycker man uppn skit bra effekt av sjlva paracetamolet.. . ter 9st paraflex [klorzoxazon] Lika dant hr!! Uppnr sjuk bra boost/effekt av paraflexet som gr paracetamolet s mycket mera smrtlindring.

Nu undrar ni skert vafan jag anvnder B12
Glukosamin[Atrox] Jo! Fr att grejen med Glukosaminet e att den FRSTRKER brosken eller vad man ska sga vilket gr s att jag ej behver smrtlindring eller lika mycke iaf pga av att den kar rrligheten samt frstrker! B12 bra att anvnda pga. dess verkan fr exempelvis magen (DOCK ej rkt sker p det dra, men det bara knns s logiskt att det ger bttre effekt, iaf att det motverka lite av NSAID biverkningar, speciellt mag problemen... Var s livrdd fr NSAID & SNRI men B12 rddar fan mitt liv. Smrtan jag har gr knappt o behandla frutom dessa lkemedel. Hoppas jag bara behver lgdos ipren samt Alvedon tsm med paraflexet... Ngn annan hr som mrkt bra effekt av paraceta av venlafaxine eller paraflex o d menar jag ven andra snri o muskelavslappnande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in