Citat:
och igår såg jag en pytteliten minispindel i närheten och undrar nu om det var bebisen som hon födde. Den var alltså jätteliten! Var det en spindelbebis tro?
Bara 1
https://i.imgur.com/4Rb4uDc.jpeg
Citat:
Förut såg jag också två spindlar i taket ovanför sängen... en lite större som var på samma ställe (antagligen en hona) och en lite mindre som gick flera meter typ (antagligen en hane) från ena väggsidan till den andra . Sen när det var släckt , kände jag något på min arm och tur var det att jag tände lampan för det var 2 spindlar vid kudden !! Båda (eller en tredje?) Hade ramlat ner .. sjukt obehagligt var det.
Ser du en spindel så har du garanterat många fler, själv ser jag enstaka spindlar men börjar jag gräva bakom möblerna kan jag hitta 30-40st om inte mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
priestrapist666
Eh , först och främst vill jag bara säga att det är skitkonstigt att djur inte har en egen kategori på flashback, när oviktiga saker har flera egna kategorier. Mycket märkligt!
Märkligt är väl att du postar i fel forum när det finns mer lämpade forum som ex: bostad och Ekologi, natur, djur och växter