Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Att hela grejen skulle vara orkestrerad av några Utvalda™ på ett mörkt kontor i Hollywood. De behöver bara kasta ut en bild där J-Lo svankar upp röven så kommer apflocken börja leva jävel och sköta marknadsföringen.
Jag förstår inte riktigt hur det som du skriver hör ihop med det som jag har skrivit, som du citerar. Jag tolkar dig så som att du låter påskina att jag har skrivit om en foliehattskonspiration, vilket jag inte anser att jag har gjort.
Men det är ju av mindre relevans för tråden. Du och jag tycks dela övergripande åsikt om sannolikt syfte med det inträffade, så ytterligare replikskifte kring dem biten blir överflödigt.
Jag personligen älskar ju stora bröst, så även om jag tycker att Lopez är väldigt vacker och läcker, så kan jag inte se henne som ett ouppnåeligt ideal. Jag tror att många kvinnor kan komma i liknande form (applicerat på varje kvinnas respektive benstomme/grundläggande proportioner), enbart genom hälsosamt leverne och/eller disciplin med kost och träning av rumpa och bål.
Och även om Lopez har tagit hjälp av kirurgiska ingrepp, så utgör hon ett ideal, eftersom hon har skaffat sig pengar till dessa ingrepp på egen hand, och dessutom haft klara mål/vilja/mod att få ingreppen utförda.
Det enklaste är alltid att bara sitta på röven och klaga på andra.