2020-11-27, 05:13
Medlem
rytaris avatar
som rubriken lyder, hon är underbar, snäll, vacker, allt som jag ser hos en kvinna, men hon är gift, jag tror att hon känner likadant för mig, vi har småflörtat ett tag och vi säger att vi är vänner, jag har fått hennes telefonnummer och vi har pratat ett par gånger, jag är inte bara kär i henne utan jag älskar henne på riktigt, jag tror att hon känner samma för mig
frågan är hur går jag vidare? hon är gift och kommer nog aldrig att lämna sin man, men isåfall hur kan jag glömma henne?eller kan det bli vi två en dag?
Citera
2020-11-27, 05:24
Bannlyst
Du måste visa hennes man vem som är den riktiga hanen...lukta han i arslet innan du går till anfall
Citera
2020-11-27, 05:28
Medlem
sfrges avatar
Det är ju tydligt att hon är intresserad av dig.
Hon har ju förmodligen tvingats in i sitt äktenskap. Kusingifte är ju inte ovanligt där nere.
Verkar hon vara sekulär? Bär hon slöja?
Citera
2020-11-27, 05:30
Medlem
puterealbas avatar
Du måste knulla henne hårt en gång. Den erfarenhet (och den är ganska stor!) jag har av arabkvinnor är att de gillar att man får dem att böja över ett bord eller handfat eller liknande och tar den "bakifrån". Inte nödvändigtvis i "tvåan" dock, även om en del gillar det också. Personligen gillar jag inte "tvåan" utan föredrar den rätta ingången där man kan spruta och alstra barn.

När man väl hanterat kvinnan som en man ska hantera sin kvinna, så kommer kvinnan - i det här fallet araben - att börja få känslor för dig. Och du för henne också, givetvis. Du kommer att älska henne och hennes breda arabröv. Hennes arabgubbe kan bli kaxig men då måste du misshandla honom ordentligt innan han hinner blanda in släkten.

När jag var amatör och knullade min första arab så gjorde jag misstaget att inte ta hennes arabkille seriöst. Inom några veckor var hans kusiner och fan och hans moster efter mig och dom spöade mig ganska bra. Men andra gången gick jag före och gav arabgubben stryk och sa att hela hans släkt ryker om jag inte får som jag vill. Då hände inget, förutom att dom gjorde skilsmässa och jag fick sätta på hans kärring i 2,5 år till
Citera
2020-11-27, 05:54
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
som rubriken lyder, hon är underbar, snäll, vacker, allt som jag ser hos en kvinna, men hon är gift, jag tror att hon känner likadant för mig, vi har småflörtat ett tag och vi säger att vi är vänner, jag har fått hennes telefonnummer och vi har pratat ett par gånger, jag är inte bara kär i henne utan jag älskar henne på riktigt, jag tror att hon känner samma för mig
frågan är hur går jag vidare? hon är gift och kommer nog aldrig att lämna sin man, men isåfall hur kan jag glömma henne?eller kan det bli vi två en dag?
finns bara en sak att göra..
Citera
2020-11-27, 11:41
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Du måste knulla henne hårt en gång. Den erfarenhet (och den är ganska stor!) jag har av arabkvinnor är att de gillar att man får dem att böja över ett bord eller handfat eller liknande och tar den "bakifrån". Inte nödvändigtvis i "tvåan" dock, även om en del gillar det också. Personligen gillar jag inte "tvåan" utan föredrar den rätta ingången där man kan spruta och alstra barn.

När man väl hanterat kvinnan som en man ska hantera sin kvinna, så kommer kvinnan - i det här fallet araben - att börja få känslor för dig. Och du för henne också, givetvis. Du kommer att älska henne och hennes breda arabröv. Hennes arabgubbe kan bli kaxig men då måste du misshandla honom ordentligt innan han hinner blanda in släkten.

När jag var amatör och knullade min första arab så gjorde jag misstaget att inte ta hennes arabkille seriöst. Inom några veckor var hans kusiner och fan och hans moster efter mig och dom spöade mig ganska bra. Men andra gången gick jag före och gav arabgubben stryk och sa att hela hans släkt ryker om jag inte får som jag vill. Då hände inget, förutom att dom gjorde skilsmässa och jag fick sätta på hans kärring i 2,5 år till

jag funderar på det också, om vi bara kunde bli ensamma någon gång, vi har gått och kollat i affärer tillsammans efter jobbet ibland, då brukar hon bli ganska närgången och trycka upp sig mot mig
Senast redigerad av rytari 2020-11-27 kl. 11:57.
Citera
2020-11-27, 11:57
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det är ju tydligt att hon är intresserad av dig.
Hon har ju förmodligen tvingats in i sitt äktenskap. Kusingifte är ju inte ovanligt där nere.
Verkar hon vara sekulär? Bär hon slöja?

ja hon bär slöja och hon är troende, men hon är ganska välutbildad och öppen av sig
Citera
2020-11-27, 17:34
Medlem
sfrges avatar
Citat:
ja hon bär slöja och hon är troende, men hon är ganska välutbildad och öppen av sig

Jag har lärt känna en del människor från Syrien och kvinnorna har jag bara gott att säga om.
Dom är ofta väldigt trevliga och gästfria.
Och dom har ofta ett driv. Dom vill något med sitt liv här i Sverige. Utbilda sig och jobba.

Dom verkar mycket mer västerländska än t.ex kvinnorna från Somalia. Jag tror inte det finns på kartan i deras kultur att en kvinna skall jobba och försörja sig själv.
Citera
2020-11-27, 17:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
jag funderar på det också, om vi bara kunde bli ensamma någon gång, vi har gått och kollat i affärer tillsammans efter jobbet ibland, då brukar hon bli ganska närgången och trycka upp sig mot mig
Hahaha så hon bär slöja, spelar snäll kicka, men när ingen ser så hånglar hon upp dig? Be henne säga till sin man att hon ska på konferens med jobbet. Istället träffas ni - ja, you know the rest. Du tömmer dig i henne och går sen därifrån visslandes.
Citera
2020-11-27, 17:49
Medlem
JamesFs avatar
Är du självmordsbenägen? Om inte.Släpp taget om henne fort som satan.
Citera
2020-11-27, 17:54
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba

Frågan kokas ner till : hur är kroppsbehåringen på en tvättäkta arabkärring egentligen?
Citera
2020-11-27, 19:44
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Frågan kokas ner till : hur är kroppsbehåringen på en tvättäkta arabkärring egentligen?
minimal, det där är inte sant, arabiska kvinnor är väldigt noga med hygien
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in