Du måste knulla henne hårt en gång. Den erfarenhet (och den är ganska stor!) jag har av arabkvinnor är att de gillar att man får dem att böja över ett bord eller handfat eller liknande och tar den "bakifrån". Inte nödvändigtvis i "tvåan" dock, även om en del gillar det också. Personligen gillar jag inte "tvåan" utan föredrar den rätta ingången där man kan spruta och alstra barn.
När man väl hanterat kvinnan som en man ska hantera sin kvinna, så kommer kvinnan - i det här fallet araben - att börja få känslor för dig. Och du för henne också, givetvis. Du kommer att älska henne och hennes breda arabröv. Hennes arabgubbe kan bli kaxig men då måste du misshandla honom ordentligt innan han hinner blanda in släkten.
När jag var amatör och knullade min första arab så gjorde jag misstaget att inte ta hennes arabkille seriöst. Inom några veckor var hans kusiner och fan och hans moster efter mig och dom spöade mig ganska bra. Men andra gången gick jag före och gav arabgubben stryk och sa att hela hans släkt ryker om jag inte får som jag vill. Då hände inget, förutom att dom gjorde skilsmässa och jag fick sätta på hans kärring i 2,5 år till