2020-11-27, 19:46
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag har lärt känna en del människor från Syrien och kvinnorna har jag bara gott att säga om.
Dom är ofta väldigt trevliga och gästfria.
Och dom har ofta ett driv. Dom vill något med sitt liv här i Sverige. Utbilda sig och jobba.

Dom verkar mycket mer västerländska än t.ex kvinnorna från Somalia. Jag tror inte det finns på kartan i deras kultur att en kvinna skall jobba och försörja sig själv.

ja hon är helt klart så, troende med slöja men ändå ganska liberal, det har dock redan varit på tapeten att jag ska konvertera till islam, hon säger att hon inte älskar sin man längre för han ligger runt, och att hon har rätt till 200k vid en eventuell skilsmässa
Citera
2020-11-27, 20:11
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
minimal, det där är inte sant, arabiska kvinnor är väldigt noga med hygien

Tack
Citera
2020-11-27, 20:27
Medlem
Citat:
ja hon bär slöja och hon är troende, men hon är ganska välutbildad och öppen av sig

Planerar du att försöka få henne att läsa bibeln och se den riktiga sanningen? Det tycker jag du ska! Gud välsigne dig och lycka till!
Citera
2020-11-27, 20:29
Medlem
Tänk efter både två och tre gånger innan du gör henne till äktenskapsbrottsling. Öppna din bibel.
Citera
2020-11-27, 20:29
Medlem
sfrges avatar
Citat:
ja hon är helt klart så, troende med slöja men ändå ganska liberal, det har dock redan varit på tapeten att jag ska konvertera till islam, hon säger att hon inte älskar sin man längre för han ligger runt, och att hon har rätt till 200k vid en eventuell skilsmässa

Vadå? Kräver hon att du skall bli muslim?
Citera
2020-11-27, 20:47
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Planerar du att försöka få henne att läsa bibeln och se den riktiga sanningen? Det tycker jag du ska! Gud välsigne dig och lycka till!

haha, ja jag är troende, jag tror inte vi hade fått det vi har om vi inte båda varit troende heller
Citera
2020-11-27, 20:48
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Vadå? Kräver hon att du skall bli muslim?

nej inte direkt men hon tar upp det ibland när vi snackar
Citera
2020-11-28, 00:27
Medlem
Pungsvings avatar
Hon vill bara ha underhållning och uppvaktning. Sluta ring henne. Ragga på andra ställen.
Citera
2020-11-28, 15:49
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Hon vill bara ha underhållning och uppvaktning. Sluta ring henne. Ragga på andra ställen.

ja det kan vara så, men jag uppskattar hennes sällskap ändå, det är inte bara ragga eller knulla det handlar om jag uppskattar henne som människa
Citera
2020-11-28, 15:50
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Du måste knulla henne hårt en gång. Den erfarenhet (och den är ganska stor!) jag har av arabkvinnor är att de gillar att man får dem att böja över ett bord eller handfat eller liknande och tar den "bakifrån". Inte nödvändigtvis i "tvåan" dock, även om en del gillar det också. Personligen gillar jag inte "tvåan" utan föredrar den rätta ingången där man kan spruta och alstra barn.

När man väl hanterat kvinnan som en man ska hantera sin kvinna, så kommer kvinnan - i det här fallet araben - att börja få känslor för dig. Och du för henne också, givetvis. Du kommer att älska henne och hennes breda arabröv. Hennes arabgubbe kan bli kaxig men då måste du misshandla honom ordentligt innan han hinner blanda in släkten.

När jag var amatör och knullade min första arab så gjorde jag misstaget att inte ta hennes arabkille seriöst. Inom några veckor var hans kusiner och fan och hans moster efter mig och dom spöade mig ganska bra. Men andra gången gick jag före och gav arabgubben stryk och sa att hela hans släkt ryker om jag inte får som jag vill. Då hände inget, förutom att dom gjorde skilsmässa och jag fick sätta på hans kärring i 2,5 år till

Taget ur tidningen ''Saker som aldrig har hänt''.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in