2020-11-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du äter ju körsbär värre en en kråka en varm sommardag. Enligt dina sk. citat nedan är det fel att vara opartisk? Dina sidhänvisninscitat är också skojiga. Denna gillade jag
Spännande. Liksom att ge pengar till BLM. Hur gör man det? Det är en rörelse, ingen förening eller företag. Nja, du får ta det ett varv till. Popcorn, någon?

Jag skriver ifrån en mobil, lite svårt att plocka ut hela meningen och sammanfatta 24 a4or för att skriva ihop fullständig kritik.

Men vi behövde inte det för att se uppenbara fel i rapporten. Vill du bemöta mig i kritiken? Det kan du inte.

BLM är en organisation, inte en rörelse. Ska du komma snart och påstå att AFA eller NMR inte är organisationer utan rörelser?

Nigga please!
Citera
2020-11-27, 12:15
Medlem
Trumps "elitstyrka" av advokater har inte lyckats lägga fram några bevis som hållit i rättslig prövning i ett antal olika domstolar i USA. Att vifta med en pappersbunt i teve är lätt men konkreta bevis finns inte.
Citera
2020-11-27, 12:16
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Ja man blir så trött på det.

Finns det professionella "debunkers" som flyger likt stålmannen bak i tiden och susar fram och tillbaka genom vallokaler och kontrollerar alla röster eller?

Allting som går emot mainstreammedia eller etablissemanget får som högsta svar på google eller Duckduckgo "Debunked".
Det är ju inte ens ett sökord i mina sökningar! jag är inte intresserad av vad mainstream media tycker jag ska tycka är "debunked".

Det är så vidrigt det som du beskriver. Sökte igår på "Secret Service Fake Arm"...efter att jag såg en livvakt till Trump som hade fejkarm (sin riktiga arm under kavajen med en kulspruta)...googlade och det kommer upp MASSA länkar som "debuknar" """teorin"""...det var helt uppenbart att armen är fake.

Slutsatsen fake media körde (proof, som de kallade det) var att "det var kallt ute"..därför rörde inte livvakten på sina fingrar under 20 minuter. Det blir tröttsamt. Det sjuka är ju att sovande varelser köper sånt jävla bulltalk.
Citera
2020-11-27, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Trumps "elitstyrka" av advokater har inte lyckats lägga fram några bevis som hållit i rättslig prövning i ett antal olika domstolar i USA. Att vifta med en pappersbunt i teve är lätt men konkreta bevis finns inte.

Nä, men att sitta och skrika lögn om och om igen i tv och media utan att backa upp att bevisen och vittnen är lögner.

Vänta nu, var till och med CNN som erkände att open society sponsra delar av dominion, Clinton foundation hade sitt finger i spelet samt demokrater på ledningsnivå.

Var ju bara delar av det då det kan ju inte vara sant?
Senast redigerad av Frymybrain 2020-11-27 kl. 12:46.
Citera
2020-11-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Nä, men att sitta och skrika lögn om och om igen i tv och media utan att backa upp att bevisen och vittnen är lögner.

Vänta nu, var till och med CNN som erkände att open society sponsra delar av dominion, Clinton foundation hade sitt finger i spelet samt demokrater på ledningsnivå.

Var ju bara delar av det då det kan ju inte vara sant?

Du får nog förtydliga hur du menar och vem du syftar på.
Citera
2020-11-27, 13:01
Medlem
Citat:
Du får nog förtydliga hur du menar och vem du syftar på.

Jag syftar på en CNN artikeln dom tog bort där man säger att allt är falskt men bekräftar inblandning av Venezuela, Soros, Clintons och demokraterna. Artikeln cirkulerar fortfarande runt och finns i tråden där man diskuterar om valfusket i USA.

Men ja konkreta bevis finns ju inte alls. Därför dom kör stenhårt på det här och folk riskerar hela sina karriärer ifall det visar sig inte vara sant.

Nu åter igen repeterar du vad andra repeterar utan att komma med något. Vad är inte sant? Varför är vittnesmålen som Rudy tar upp inte sant eller inte håller helt?

Berätta det gärna, du som har sett alla bevis och vad pappret innehöll.
Citera
2020-11-27, 13:23
Medlem
Citat:
Jag syftar på en CNN artikeln dom tog bort där man säger att allt är falskt men bekräftar inblandning av Venezuela, Soros, Clintons och demokraterna. Artikeln cirkulerar fortfarande runt och finns i tråden där man diskuterar om valfusket i USA.

Men ja konkreta bevis finns ju inte alls. Därför dom kör stenhårt på det här och folk riskerar hela sina karriärer ifall det visar sig inte vara sant.

Nu åter igen repeterar du vad andra repeterar utan att komma med något. Vad är inte sant? Varför är vittnesmålen som Rudy tar upp inte sant eller inte håller helt?

Berätta det gärna, du som har sett alla bevis och vad pappret innehöll.

Jag har inte sett "alla bevis" eller vad "pappret" innehöll. Det jag säger är att Trumps advokater när det kommer till kritan inte lyckats lägga fram något som hållit i en rättslig prövning för att underkänna enskilda röster eller hela röstningsförfarandet.
jag tycker att de ska Put up or shut up.

Se t.ex. på Georgia, där räknades alla röster om för hand. Föga förvånande framkom inga indikationer om valfusk.
Citera
2020-11-27, 13:45
Medlem
Citat:
Jag har inte sett "alla bevis" eller vad "pappret" innehöll. Det jag säger är att Trumps advokater när det kommer till kritan inte lyckats lägga fram något som hållit i en rättslig prövning för att underkänna enskilda röster eller hela röstningsförfarandet.
jag tycker att de ska Put up or shut up.

Se t.ex. på Georgia, där räknades alla röster om för hand. Föga förvånande framkom inga indikationer om valfusk.

Dom har fortfarande inte vart på en hearing så det är svårt att presentera bevis innan man ens är i rättegång. Förstör hela grejen att faktiskt ha bevis när du avslöjar dom först så inte dom kan användas.

Men nu har vi fått se bevis. Bilder, filmer, analyser av data, vittnen som har filmer, whistleblowers ifrån demokraterna samt Dominion.

You name it.

Spelar det någon roll ifall som räknar rösterna för hand när det fortfarande finns falska röster där i? Då kan dom räkna om 10 gånger till och få samma resultat. Det är fortfarande så att man vill se igenom allt och det är något som demokraterna med mera nekar att dubbelkolla folks signaturer.

Ifall man inte hade fuskat hade man släppt in vem som helst. Nu så blockerar man alla ute samt big tech censurerar.

Huh, vilka grej att allt är falskt utan att man behöver presentera eller argumentera att det är falskt än att man bara säger det.
Citera
2020-11-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Spännande. Liksom att ge pengar till BLM. Hur gör man det? Det är en rörelse, ingen förening eller företag. Nja, du får ta det ett varv till. Popcorn, någon?

Du går in på deras hemsida https://blacklivesmatter.com och sen trycker du på donate. Detta tar dig vidare till ActBlue vilket är demokraternas insamlings-organ. Alla pengar du donerar till BLM går rakt ner i demokraternas fickor. Inte ett öre går till att hjälpa svarta människor
Citera
2020-11-27, 15:39
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Det är så vidrigt det som du beskriver. Sökte igår på "Secret Service Fake Arm"...efter att jag såg en livvakt till Trump som hade fejkarm (sin riktiga arm under kavajen med en kulspruta)...googlade och det kommer upp MASSA länkar som "debuknar" """teorin"""...det var helt uppenbart att armen är fake.

Slutsatsen fake media körde (proof, som de kallade det) var att "det var kallt ute"..därför rörde inte livvakten på sina fingrar under 20 minuter. Det blir tröttsamt. Det sjuka är ju att sovande varelser köper sånt jävla bulltalk.

Ja folk som köper "debunked" är minst 5 år efter i utvecklingen.

Det går inte söka efter någon slags specifik information alls numera på nätet.

I början av "Pandemin" försökte jag hitta patienter som lagt upp sin Corona historia på Youtube, istället hittar jag en massa nyhetsbyråer som spammar sönder ett 50 tal sidor, det närmaste jag kom corona patient som berättar sin historia var olika influencers som baitar för clicks, alltså inga äkta människor.

De enda patienter som troligtvis hade haft kontakt med sjukvården, var olika Indier och afrikaner som dansade inne på avdelningarna, en neger gjorde till och med bakåtvolter och breakdansade med mask på.

Även gamla videos med bra information eller poänger försvinner i detta gigantiska flöde av prioriteringar hos Youtube, google etc. Det gäller att ha alla addresser/länkar sparade, annars är chansen stor att du aldrig hittar dem igen.
Citera
2020-11-27, 15:50
Medlem
Citat:
Dom har fortfarande inte vart på en hearing så det är svårt att presentera bevis innan man ens är i rättegång. Förstör hela grejen att faktiskt ha bevis när du avslöjar dom först så inte dom kan användas.

Men nu har vi fått se bevis. Bilder, filmer, analyser av data, vittnen som har filmer, whistleblowers ifrån demokraterna samt Dominion.

You name it.

Spelar det någon roll ifall som räknar rösterna för hand när det fortfarande finns falska röster där i? Då kan dom räkna om 10 gånger till och få samma resultat. Det är fortfarande så att man vill se igenom allt och det är något som demokraterna med mera nekar att dubbelkolla folks signaturer.

Ifall man inte hade fuskat hade man släppt in vem som helst. Nu så blockerar man alla ute samt big tech censurerar.

Huh, vilka grej att allt är falskt utan att man behöver presentera eller argumentera att det är falskt än att man bara säger det.

Inte varit i rättegång? ” President Donald Trump and other Republicans have filed over 30 lawsuits across six swing states in an attempt to contest the election results.

Most of them have been shot down or withdrawn, and no court has found even a single instance of fraud. Of at least 38 cases to have been filed, including some not directly involving Trump but which could nonetheless affect his standing, at least 26 have been denied, dismissed, settled or withdrawn.”

Det låter mycket märkligt att bevisen inte skulle kunna användas om man avslöjar dem först.

”Stänga alla ute”? Visst hade både demokrater och republikaner observatörer när omräkningen skedde?
Senast redigerad av ardathbey 2020-11-27 kl. 16:13.
Citera
2020-11-27, 16:16
Medlem
Citat:
Inte varit i rättegång? ” President Donald Trump and other Republicans have filed over 30 lawsuits across six swing states in an attempt to contest the election results.

Most of them have been shot down or withdrawn, and no court has found even a single instance of fraud. Of at least 38 cases to have been filed, including some not directly involving Trump but which could nonetheless affect his standing, at least 26 have been denied, dismissed, settled or withdrawn.”

Det låter mycket märkligt att bevisen inte skulle kunna användas om man avslöjar dem först.

”Stänga alla ute”? Visst hade både demokrater och republikaner observatörer när omräkningen skedde?

Ja, dom är påväg till Federal domstol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in