Citat:
Ursprungligen postat av
Tremendously
Det är så vidrigt det som du beskriver. Sökte igår på "Secret Service Fake Arm"...efter att jag såg en livvakt till Trump som hade fejkarm (sin riktiga arm under kavajen med en kulspruta)...googlade och det kommer upp MASSA länkar som "debuknar" """teorin"""...det var helt uppenbart att armen är fake.
Slutsatsen fake media körde (proof, som de kallade det) var att "det var kallt ute"..därför rörde inte livvakten på sina fingrar under 20 minuter. Det blir tröttsamt. Det sjuka är ju att sovande varelser köper sånt jävla bulltalk.
Ja folk som köper "debunked" är minst 5 år efter i utvecklingen.
Det går inte söka efter någon slags specifik information alls numera på nätet.
I början av "Pandemin" försökte jag hitta patienter som lagt upp sin Corona historia på Youtube, istället hittar jag en massa nyhetsbyråer som spammar sönder ett 50 tal sidor, det närmaste jag kom corona patient som berättar sin historia var olika influencers som baitar för clicks, alltså inga äkta människor.
De enda patienter som troligtvis hade haft kontakt med sjukvården, var olika Indier och afrikaner som dansade inne på avdelningarna, en neger gjorde till och med bakåtvolter och breakdansade med mask på.
Även gamla videos med bra information eller poänger försvinner i detta gigantiska flöde av prioriteringar hos Youtube, google etc. Det gäller att ha alla addresser/länkar sparade, annars är
chansen stor att du aldrig hittar dem igen.