Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-14, 02:04
  #205
Medlem
stockcocks avatar
Killen det pratas om är en gammalt bekant till mig. Har inte haft kontakt med personen på många år.

Jag minns honom som en väldigt intelligent, vänlig, och lugn person, men också charmig och lite udda, på ett bra sätt. Jag har aldrig märkt av minsta lilla antydan till aggressivt beteende. Det fanns liksom inte där, men det var då, och många år sedan.

Personen har tidigare lidit av ett visst fysiologiskt "handikapp" eller snarare sjukdom, under större delen i mitten av tonåren. Med respekt för honom tar jag inte upp det närmare här.

Jag tror att detta har medfört en otroligt dålig självkänsla som personen har haft med sig sedan barnsben, möjligen är det därför denne utvecklat ett sexuellt särbeteende i att ha samlag med påverkade/sovande/neddrogade kvinnor, och även att han spelat in detta.

Man kan ju sia om ifall personen medvetet drogat ned dessa kvinnor, eller om dessa själva medvetet tagit droger ihop med honom och sedan däckat. Vad vet jag?

Jag har mycket svårt att tro att han aktivt våldfört sig på kvinnor eller "tvingat" dem till sex i helhet som det utmålas, övergreppen lär ha skett under dvala så att säga. Kanske har vissa kvinnor haft sex med honom tidigare på kvällen/natten.

Detta är ingen "södermannen" och "hagamannen" om du frågar mig. Men med det sagt underminerar jag inte gärningarna i sig eller känslan som dennes brottsoffer fått uppleva.

Det kan finnas en viss förklaring för agerandet i det jag angivit ovan. Utifrån hur jag ser det finns ett offer även i honom och att svår psykisk ohälsa förekommit under många år, lägg där till missbruk. Personens övergrepp är dock oförlåtliga och denne skall straffas, antingen via rättspsykiatrisk vård eller genom fängelsestraff.
__________________
Senast redigerad av stockcock 2021-02-14 kl. 02:11.
Citera
2021-02-14, 06:39
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Killen det pratas om är en gammalt bekant till mig. Har inte haft kontakt med personen på många år.

Jag minns honom som en väldigt intelligent, vänlig, och lugn person, men också charmig och lite udda, på ett bra sätt. Jag har aldrig märkt av minsta lilla antydan till aggressivt beteende. Det fanns liksom inte där, men det var då, och många år sedan.

Personen har tidigare lidit av ett visst fysiologiskt "handikapp" eller snarare sjukdom, under större delen i mitten av tonåren. Med respekt för honom tar jag inte upp det närmare här.

Jag tror att detta har medfört en otroligt dålig självkänsla som personen har haft med sig sedan barnsben, möjligen är det därför denne utvecklat ett sexuellt särbeteende i att ha samlag med påverkade/sovande/neddrogade kvinnor, och även att han spelat in detta.

Man kan ju sia om ifall personen medvetet drogat ned dessa kvinnor, eller om dessa själva medvetet tagit droger ihop med honom och sedan däckat. Vad vet jag?

Jag har mycket svårt att tro att han aktivt våldfört sig på kvinnor eller "tvingat" dem till sex i helhet som det utmålas, övergreppen lär ha skett under dvala så att säga. Kanske har vissa kvinnor haft sex med honom tidigare på kvällen/natten.

Detta är ingen "södermannen" och "hagamannen" om du frågar mig. Men med det sagt underminerar jag inte gärningarna i sig eller känslan som dennes brottsoffer fått uppleva.

Det kan finnas en viss förklaring för agerandet i det jag angivit ovan. Utifrån hur jag ser det finns ett offer även i honom och att svår psykisk ohälsa förekommit under många år, lägg där till missbruk. Personens övergrepp är dock oförlåtliga och denne skall straffas, antingen via rättspsykiatrisk vård eller genom fängelsestraff.
Oj vilket jävla svammel. Röstar du på Miljöpartiet, vänstern eller FI? Vad för handikapp har våldtäktsmannen?
Citera
2021-02-14, 08:38
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Killen det pratas om är en gammalt bekant till mig. Har inte haft kontakt med personen på många år.

Jag minns honom som en väldigt intelligent, vänlig, och lugn person, men också charmig och lite udda, på ett bra sätt. Jag har aldrig märkt av minsta lilla antydan till aggressivt beteende. Det fanns liksom inte där, men det var då, och många år sedan.

Personen har tidigare lidit av ett visst fysiologiskt "handikapp" eller snarare sjukdom, under större delen i mitten av tonåren. Med respekt för honom tar jag inte upp det närmare här.

Jag tror att detta har medfört en otroligt dålig självkänsla som personen har haft med sig sedan barnsben, möjligen är det därför denne utvecklat ett sexuellt särbeteende i att ha samlag med påverkade/sovande/neddrogade kvinnor, och även att han spelat in detta.

Man kan ju sia om ifall personen medvetet drogat ned dessa kvinnor, eller om dessa själva medvetet tagit droger ihop med honom och sedan däckat. Vad vet jag?

Jag har mycket svårt att tro att han aktivt våldfört sig på kvinnor eller "tvingat" dem till sex i helhet som det utmålas, övergreppen lär ha skett under dvala så att säga. Kanske har vissa kvinnor haft sex med honom tidigare på kvällen/natten.

Detta är ingen "södermannen" och "hagamannen" om du frågar mig. Men med det sagt underminerar jag inte gärningarna i sig eller känslan som dennes brottsoffer fått uppleva.

Det kan finnas en viss förklaring för agerandet i det jag angivit ovan. Utifrån hur jag ser det finns ett offer även i honom och att svår psykisk ohälsa förekommit under många år, lägg där till missbruk. Personens övergrepp är dock oförlåtliga och denne skall straffas, antingen via rättspsykiatrisk vård eller genom fängelsestraff.

Dan Eliasson+BagdadBob= stockcock

Verkar som om din kompis har en garanterad veckoavsugning i fängelset, för du kommer väl ställa upp.
Citera
2021-02-14, 09:44
  #208
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Oj vilket jävla svammel. Röstar du på Miljöpartiet, vänstern eller FI? Vad för handikapp har våldtäktsmannen?

Coolingen kan ju gissa. Jag säger till när det bränns!
Citera
2021-02-14, 09:44
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Coolingen kan ju gissa. Jag säger till när det bränns!
Micropitt?
Citera
2021-02-14, 13:36
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Det är ju sant. Varför kan vänstermänniskor aldrig acceptera deras del i något? Det är som i USA. Black Lives Matter motiverar förstörelsen av ett helt samhälle med att slaveriet existerade. Du är inte en rationell människa. Ingen påstår att detta stolpskott är något annat än en vidrig människa, men du misslyckas monumentalt med att se hur du kan minska denna sortens händelser.

Om du målet är att du ska vara tryggare och fri från dessa vidriga människor vilket måste vara målet, så kanske det hjälper om du inte slocknar dyngrak på din soffa. Menar du att det inte bidrar? Menar du att chansen vore lika stor om du inte söp sönder dig så att du somnade på en soffa? Nej. Det vore den inte.

Det är såklart inte ditt fel om du blir våldtagen, så låtsas inte som om någon påstår att det är något annat än 100 % mongots (hans) fel. Men det förändrar inte situationen - att du kanske bör se personen i spegeln också, vad du kan göra själv och vilket parti du röstar på i fortsättningen. Nu hade inte det spelat någon roll i detta fallet dock.

För en sak är säker. Röstar man på Miljöpartiet, klär sig som ett gatuluder, super sig dyngrak varje dag och umgås med afghaner från tredje världen som har våldtäkt som nationalsport så kommer också sannolikheten för att du ska bli våldtagen av något UFO att öka ordentligt.
Men snälla du, jag är, fyi, inte varken vänster eller feminist. Och det du sitter och säger beskriver ju ungefär att jag ska ta alla män som potentiella våldtäktsmän, vilket är rätt skevt om du nu är vän med en man att det är något jag skulle utgå ifrån.

För övrigt är jag inte en person som dricker mig redlös, jag vet var min gräns går men jag ska alltså anta att folk vill göra mig illa i mitt egna hem, när jag sover bredvid min egna sambo? Det är mitt fel att min, som jag trodde var min vän, slank ner nåt i min dricka när jag inte ser eller dyl. Hur kan detta bli mitt ansvar när jag tror att jag känner en människa? Vi var som sagt vänner, tror du hans familj utgick ifrån att han är en sjuk jävel? Eller hans andra vänner? Det ni sitter och gör är att håna oss som blivit utsatta, det handlar inte om att vi är dumblåsta bimbos, speciellt inte när ni absolut själva inte ens känner fanskapet i fråga.

Skiter blanka fan I ursprung i en människa, är du äcklig, så är du äcklig, A råkar vara vit, arisk och äcklig. Vet inte riktigt varför du fokuserar på att benämna afghaner när det inte ens är lite relevant just i denna tråden.
Citera
2021-02-14, 13:53
  #211
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det kan finnas en viss förklaring för agerandet i det jag angivit ovan. Utifrån hur jag ser det finns ett offer även i honom och att svår psykisk ohälsa förekommit under många år, lägg där till missbruk. Personens övergrepp är dock oförlåtliga och denne skall straffas, antingen via rättspsykiatrisk vård eller genom fängelsestraff.


Det som är så jävla tragiskt är att liberalerna har sett till att såna där får vistas ute i samhället, när jag var ung satt de på institution.
Citera
2021-02-14, 16:09
  #212
Medlem
Ok, jag lär väl ångra att jag ens slösar min energi på troll och mansgrisar som ändå saknar den intellektuella kapaciteten att ta in information som inte härstammar från stenåldern, men jag börjar fan lacka ur.

Som jag har nämnt tidigare kände jag Andreas. Sista tiden innan han häktades umgicks jag med honom flera gånger i veckan. Jag festade hårt och jag däckade hemma hos honom flertalet gånger. Jag betraktade honom som en vän och jag litade på honom, för han behandlade mig aldrig med något annat än respekt. Han uppträdde omtänksamt, vänligt och empatiskt mot mig och jag brydde mig om honom. Om han utsatte mig för något under någon av de gånger då jag sov där vet bara han. Jag kommer aldrig få veta det. Jag kommer aldrig få veta om det bara var en tridsfråga, eller om han avstod från att förgripa sig på mig av någon anledning. Men jag mår förbannat dåligt. Jag mår dåligt för att många vet att jag och Anadreas var nära och hängde ihop, och skammen jag känner över det nu när jag vet vilken typ av människa han är. Jag mår dåligt över att jag inte känner att jag kan lita på någon längre eftersom jag litade på ett monster. Jag mår dåligt för att vännen jag trodde jag hade inte finns på riktigt. Jag mår dåligt för att jag har kontakt med vissa av offren och över allt hemskt de berättat för mig. Jag mår dåligt över att eventuellt behöva vittna i rättegången framöver. Det här är ett H E L V E T E och då är jag (såvitt jag vet) ändå inte ens ett av offren. Jag kan bara försöka föreställa mig hur de mår. Det måste vara FRUKTANSVÄRT och det måste bli så mycket värre av att folk uttrycker sig som vissa gör i den här tråden och lägger skulden på dem.

Borde vi ha fattat vilken sorts människa han var? Borde vi inte dragit hem till en kille i påverkat tillstånd och sovit där? Borde vi ha tänkt på hur vi klädde oss? NEJ. För det är aldrig, aldrig ALDRIG offrens fel. Det gick lite rykten om Andreas bland gemensamma bekanta när jag umgicks med honom (dock inget som rörde sexuella övergrepp) och jag konfronterade Andreas ganska hårt om dessa rykten. Han svarade väldigt ödmjukt och övertygande, var inte ett dugg defensiv och jag trodde honom. Jag kanske är naiv som satan men det är mig veterligen inget brott och det är ingenting som NÅGON borde utnyttja. Jag stod Andreas nära och jag litade på honom mer än jag litade på många av mina andra killkompisar, för han framstod verkligen som en fin människa. Han var manipulativ, och visade de sidor han ville visa för mig och många andra. Jag hade bara tur som klarade mig. Men hade jag varit ett av offren hade det INTE varit mitt fel. Jag mår fan dåligt av vilken riktning den här tråden har tagit och då är jag ju som sagt inte ens ett av offren. Bara lägg ner. Försök hitta någon slags empati någonstans långt där inne, snälla.
Citera
2021-02-14, 16:23
  #213
Medlem
En sak till: jag ska kunna gå hem till mina killkompisar hög som en jäkla skyskrapa och tvärdäcka spritt språngande naken i deras säng, och de ska ändå inte RÖRA mig. Det är inte feminister som hatar på män, det är män som ni som spottar er själva och andra män i ansiktet när ni antyder att män är som djur som inte kan kontrollera sina egna handlingar eller förstå vad som är samtycke till sexuella handlingar och vad som inte är det. Det är så himla basic. Sluta skämma ut er själva.
Citera
2021-02-14, 16:49
  #214
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelmoralen
Ok, jag lär väl ångra att jag ens slösar min energi på troll och mansgrisar som ändå saknar den intellektuella kapaciteten att ta in information som inte härstammar från stenåldern, men jag börjar fan lacka ur.

Som jag har nämnt tidigare kände jag Andreas. Sista tiden innan han häktades umgicks jag med honom flera gånger i veckan. Jag festade hårt och jag däckade hemma hos honom flertalet gånger. Jag betraktade honom som en vän och jag litade på honom, för han behandlade mig aldrig med något annat än respekt. Han uppträdde omtänksamt, vänligt och empatiskt mot mig och jag brydde mig om honom. Om han utsatte mig för något under någon av de gånger då jag sov där vet bara han. Jag kommer aldrig få veta det. Jag kommer aldrig få veta om det bara var en tridsfråga, eller om han avstod från att förgripa sig på mig av någon anledning. Men jag mår förbannat dåligt. Jag mår dåligt för att många vet att jag och Anadreas var nära och hängde ihop, och skammen jag känner över det nu när jag vet vilken typ av människa han är. Jag mår dåligt över att jag inte känner att jag kan lita på någon längre eftersom jag litade på ett monster. Jag mår dåligt för att vännen jag trodde jag hade inte finns på riktigt. Jag mår dåligt för att jag har kontakt med vissa av offren och över allt hemskt de berättat för mig. Jag mår dåligt över att eventuellt behöva vittna i rättegången framöver. Det här är ett H E L V E T E och då är jag (såvitt jag vet) ändå inte ens ett av offren. Jag kan bara försöka föreställa mig hur de mår. Det måste vara FRUKTANSVÄRT och det måste bli så mycket värre av att folk uttrycker sig som vissa gör i den här tråden och lägger skulden på dem.

Borde vi ha fattat vilken sorts människa han var? Borde vi inte dragit hem till en kille i påverkat tillstånd och sovit där? Borde vi ha tänkt på hur vi klädde oss? NEJ. För det är aldrig, aldrig ALDRIG offrens fel. Det gick lite rykten om Andreas bland gemensamma bekanta när jag umgicks med honom (dock inget som rörde sexuella övergrepp) och jag konfronterade Andreas ganska hårt om dessa rykten. Han svarade väldigt ödmjukt och övertygande, var inte ett dugg defensiv och jag trodde honom. Jag kanske är naiv som satan men det är mig veterligen inget brott och det är ingenting som NÅGON borde utnyttja. Jag stod Andreas nära och jag litade på honom mer än jag litade på många av mina andra killkompisar, för han framstod verkligen som en fin människa. Han var manipulativ, och visade de sidor han ville visa för mig och många andra. Jag hade bara tur som klarade mig. Men hade jag varit ett av offren hade det INTE varit mitt fel. Jag mår fan dåligt av vilken riktning den här tråden har tagit och då är jag ju som sagt inte ens ett av offren. Bara lägg ner. Försök hitta någon slags empati någonstans långt där inne, snälla.

ok, vad var det för rykten som gick? Kände du tills hans handikapp som någon pratade om? Var han slow eller missbildad eller vad handlade det om?
Citera
2021-02-14, 16:55
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Killen det pratas om är en gammalt bekant till mig. Har inte haft kontakt med personen på många år.

Jag minns honom som en väldigt intelligent, vänlig, och lugn person, men också charmig och lite udda, på ett bra sätt. Jag har aldrig märkt av minsta lilla antydan till aggressivt beteende. Det fanns liksom inte där, men det var då, och många år sedan.

Personen har tidigare lidit av ett visst fysiologiskt "handikapp" eller snarare sjukdom, under större delen i mitten av tonåren. Med respekt för honom tar jag inte upp det närmare här.

Jag tror att detta har medfört en otroligt dålig självkänsla som personen har haft med sig sedan barnsben, möjligen är det därför denne utvecklat ett sexuellt särbeteende i att ha samlag med påverkade/sovande/neddrogade kvinnor, och även att han spelat in detta.

Man kan ju sia om ifall personen medvetet drogat ned dessa kvinnor, eller om dessa själva medvetet tagit droger ihop med honom och sedan däckat. Vad vet jag?

Jag har mycket svårt att tro att han aktivt våldfört sig på kvinnor eller "tvingat" dem till sex i helhet som det utmålas, övergreppen lär ha skett under dvala så att säga. Kanske har vissa kvinnor haft sex med honom tidigare på kvällen/natten.

Detta är ingen "södermannen" och "hagamannen" om du frågar mig. Men med det sagt underminerar jag inte gärningarna i sig eller känslan som dennes brottsoffer fått uppleva.

Det kan finnas en viss förklaring för agerandet i det jag angivit ovan. Utifrån hur jag ser det finns ett offer även i honom och att svår psykisk ohälsa förekommit under många år, lägg där till missbruk. Personens övergrepp är dock oförlåtliga och denne skall straffas, antingen via rättspsykiatrisk vård eller genom fängelsestraff.

Ett av offren i efterlyst berättade om hur han tog med henne hem efter att hon blivit misshandlad, varpå han tvingade henne till oralsex och hånskrattade henne rakt i ansiktet. Tro mig, jag har försvarat Andreas många gånger innan jag visste vad han gjort. Jag upplevde honom alltid som en trasig, ensam och deprimerad person som dock aldrig skulle skada någon. Jag var länge medberoende, oroade mig för honom och han visade vad som verkade vara genuin tacksamhet för att jag brydde mig. Han var den sista jag skulle tro om nåt sånt här. Men jag hade fel om honom, och det hade du uppenbarligen också. Jag har fått information från offer som får mig att vilja kräkas. Han kanske är sjuk - jag vet åtminstone att han har ADHD. Men det ligger så mycket mer bakom här. Han var helt enkelt bra på att visa de sidor han ville visa. Vi måste helt enkelt lita på vad offren säger. Det finns otroligt mycket bevisning och alla våldtäktsmän har anhöriga som trodde att de var fina människor. Jag vet att detta är svårt att ta in, men det är fakta.
Citera
2021-02-14, 16:56
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelmoralen
En sak till: jag ska kunna gå hem till mina killkompisar hög som en jäkla skyskrapa och tvärdäcka spritt språngande naken i deras säng, och de ska ändå inte RÖRA mig. Det är inte feminister som hatar på män, det är män som ni som spottar er själva och andra män i ansiktet när ni antyder att män är som djur som inte kan kontrollera sina egna handlingar eller förstå vad som är samtycke till sexuella handlingar och vad som inte är det. Det är så himla basic. Sluta skämma ut er själva.
Kan jag få kontakt med dig nånstans ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback