2020-12-29, 22:42
Bannlyst
Patrik Sjöberg höjer tempot:

https://2forty2.se/11-hoodies
Citera
2020-12-29, 22:49
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots

Usla tröjor med texten: KILL YOUR LOCAL PEDOPHILE, kom med något bättre än uppvigling Patrik Sjöberg.

Edit: Om det nu är han som ligger bakom tröjeländet, annars ber jag om ursäkt.
Senast redigerad av Passepartout 2020-12-29 kl. 22:53.
Citera
2020-12-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Emma Wiesner som nu tar över i Bryssel har i vart fall sagt upp sig från sitt jobb och presenterar sig som

"Tillträdande Europaparlamentariker för Centerpartiet".

https://www.facebook.com/EmmaWiesnerEU

Vi får la se om hon är i den absoluta minoritet i Centerpartiet som inte har barn i garderoben.
För det måste de ju ha om barnen ska skyddas från pedofiler varje sekund.
Citera
2020-12-29, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Usla tröjor med texten: KILL YOUR LOCAL PEDOPHILE, kom med något bättre än uppvigling Patrik Sjöberg.

Edit: Om det nu är han som ligger bakom tröjeländet, annars ber jag om ursäkt.

Dålig nutida slogan, håller med dig.
Citera
2020-12-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag har för mig att det togs upp tidigare i tråden om J.A lgh i Örebro .. vet någon om han verkligen var folkbokförd där efter anstalt ? Och hur kan man kolla det ? Jag hittar han inte nu när jag söker ?

Han lär ha flyttat till Dalarna, Gagnef, oavsett. Om folkbokförd vet inte, han kanske surrar runt nu ett tag-
Citera
2020-12-29, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots

Hur f-n tänkte han här?
Citera
2020-12-29, 23:01
Medlem
FF röstades ju fram till 6:e sexigaste man för året eller hur det nu var, stod det någonstans.
Någon som vet mer?
Citera
2020-12-29, 23:02
Bannlyst
Tänkte?
Kanske inte Sjöbergs bästa gren...
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Hur f-n tänkte han här?
Citera
2020-12-29, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Hur f-n tänkte han här?

Såg att han rasade över FF i ett videoklipp men har inte hunnit se det än.
Man ska hinna också, med allt om herr F.
Citera
2020-12-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja det här är också en intressant tråd att dra i. Kom pedofilen direkt till Federley efter fängelset? Det verkar som om den möjligheten finns.

Känns som om det fortfarande finns många stenar att vända på i denna pedofilhärva.

Tror inte Federley ska dansa omkring i Björbo i sin vita päls och låtsas som det regnar riktigt än...

Ja intrycket jag fått av flera artiklar är att han flyttade (nästan) direkt hem till FF. Kan ha varit i samband med utskrivning som första dejterna gick av stapeln, kanske kvar i fängelse då i väntan på tak ö huvudet?

1. Grindr. Dejtapp.
2. 1 dejten i maj: "Har suttit av 6 av 9 år"
3. 2 dejten i juni: "Hrmmm...det handlade om att jag våldtagit etc. ..barn 22 gånger"
4. Björbo: Får ny invånare.(FF: "Du är den finaste människa jag träffat. Välkommen.")
Senast redigerad av Moschata 2020-12-29 kl. 23:18.
Citera
2020-12-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Nu har en socialdemokratisk borgmästare i tyskland blivid haffad för att han ville knulla med en 13 åring. Tänker ju direkt på paraleller med C i sverige. Varför vill så många politiskt korrekta politiker knulla barn eller umgås med folk som gör det?

källa

https://www.compact-online.de/paedo-skandal-in-burg-spd-buergermeister-wollte-offenbar-sex-mit-13-jaehriger/

Vansinne överallt. Det förbjudna lockar eliten tydligen ...
Vi har ju Littorin också, som köpt sex i Stockholm .. och det var intervju med tjejerna
som brättade att han kom in med låg profil och drog ner byxorna.
Nu sambo med en yngre blondin som ser vettskrämd ut på alla bilder.
Skriver i sin Facebook att "Det undrar jag också varje dag" som svar på frågan om hon känner honom.
Citera
2020-12-29, 23:17
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja intrycket jag fått av flera artiklar är att han flyttade (nästan) direkt hem till FF. Kan ha varit i samband med utskrivning som första dejterna gick av stapeln, kanske kvar i fängelse då i väntan på tak ö huvudet?

1. Grindr. Dejtapp.
2. 1 dejten i maj: "Har suttit av 6 av 9 år"
3. 2 dejten i juni: "Hrmmm...det handlade om att jag våldtagit etc. ..barn 22 gånger"
4. Björbo: Får ny invånare.(FF: "Du är den finaste människa jag träffat")

Påhejad av en höggravid Annie som lyckönskar med rymdkramar och som lovar att bjuda de båda på barnkalas.
Nu kan vi visa att vi är moderna tänker hon innan hon väljer klackskorna ur sin garderob, stänger dörren. Funderar en stund, lämpligt?
Biter ihop och går FJAMÅT.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in