2020-12-29, 18:37
Medlem
nickomyras avatar
Jag har för mig att det togs upp tidigare i tråden om J.A lgh i Örebro .. vet någon om han verkligen var folkbokförd där efter anstalt ? Och hur kan man kolla det ? Jag hittar han inte nu när jag söker ?
Citera
2020-12-29, 19:02
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag har för mig att det togs upp tidigare i tråden om J.A lgh i Örebro .. vet någon om han verkligen var folkbokförd där efter anstalt ? Och hur kan man kolla det ? Jag hittar han inte nu när jag söker ?

Ja det här är också en intressant tråd att dra i. Kom pedofilen direkt till Federley efter fängelset? Det verkar som om den möjligheten finns.

Känns som om det fortfarande finns många stenar att vända på i denna pedofilhärva.

Tror inte Federley ska dansa omkring i Björbo i sin vita päls och låtsas som det regnar riktigt än...
Citera
2020-12-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Enig. Skrev jag det förut eller upprepar, att man kan undra om FF tänkt sig en ny slags "sexkultur"
där barn ingår som något "naturligt". Allmänfarligt, ja. Hybris, förmodligen.
"Prata inte med media, jag är en viktig person, det kan skada mitt arbete" sa han dock, när krim hade möte med honom och sambon. FF vill föra fram sina sexbudskap på eget sätt?

Sa han så? Vilken jävla dåre.

Borde inte hans barn och andra barn vara prio nr 1?

FF är troligen narcissist (bland annat). Det är många fel i hans skalle.

FF ville nog bara att de som visste skulle hålla käften

Yta är allt.
Citera
2020-12-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Sa han så? Vilken jävla dåre.

Borde inte hans barn och andra barn vara prio nr 1?

FF är troligen narcissist (bland annat). Det är många fel i hans skalle.

FF ville nog bara att de som visste skulle hålla käften

Yta är allt.

Ja han sa så, det har stått att läsa upprepade gånger i Stoppa pressarna o ett ställe till ( i vanlig media)som jag nu glömt.Helt trovärdigt.
OK, han kan ha menat att hans viktiga arbete stod i fara.Men ändå är uttalandet så typiskt
och att försöka dirigera och tysta polisen!
Han vill både försöka (låtsas gissar jag) vara öppen men ändå inte, för det klarar han inte.
Han har vetat hela tiden från första dejten i maj, att sambon var dömd och nyss kommit ut från fängelse
- och innehållet i domen från andra dejten, i juni.
22 gånger har sambon använt barn i egna sexuella syften, men FF tycker ju att han aldrig träffat en så "fin
människa" och har bedyrat att dottern inte varit ensam med sambon en sekund.
Vad jobbigt det måste ha varit att vakta dottern.
Undrar vad den biologiska mamman tänker nu.

Ja precis, yta är det vackra innehållets naturligt uppståndna dekorativa ram kanske!?
Vad som är så konstigt och även intressant är ju hur en i övrigt intelligent människa
med goda överblickar i samhället kan vara "allt på en gång" .. liksom.
Normal komptens md spets ..men samtidigt dras han till skadlig sex, utnyttjande av små barn,
bygger sin undergång.
Ytan höll inte.
Narcissist, ja typiskt sådan, inne i bara sin egen världsdel.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-29 kl. 20:50.
Citera
2020-12-29, 21:02
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
(Published: 2008-06-08, 17:49)
Jaha. Vad gjorde man då i morse när man inte kom in i sin lägenhet? Jo jag passade på att styra upp ett kalas utanför Lino. Det innehöll allt från mer eller mindre gifta bögar, internationella storsminköser och en hord minors.
https://fib.se/huvudet/jag-varnade-centern-for-federley-redan-2008/?fbclid=IwAR2Wce5AtByCVNoZYkNzXBfD2iLVg_S0XLF_CLmP T8WIBaDaeT6usGBLHpA

Horder av minors förstår jag betydelsen av, storsminköser och bögar likaså, men vad menas med Lino?
Citera
2020-12-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja han sa så, det har stått att läsa upprepade gånger i Stoppa pressarna o ett ställe till ( i vanlig media)som jag nu glömt.Helt trovärdigt.
OK, han kan ha menat att hans viktiga arbete stod i fara.Men ändå är uttalandet så typiskt
och att försöka dirigera och tysta polisen!
Han vill både försöka (låtsas gissar jag) vara öppen men ändå inte, för det klarar han inte.
Han har vetat hela tiden från första dejten i maj, att sambon var dömd och nyss kommit ut från fängelse
- och innehållet i domen från andra dejten, i juni.
22 gånger har sambon använt barn i egna sexuella syften, men FF tycker ju att han aldrig träffat en så "fin
människa" och har bedyrat att dottern inte varit ensam med sambon en sekund.
Vad jobbigt det måste ha varit att vakta dottern.
Undrar vad den biologiska mamman tänker nu.

Ja precis, yta är det vackra innehållets naturligt uppståndna dekorativa ram kanske!?
Vad som är så konstigt och även intressant är ju hur en i övrigt intelligent människa
med goda överblickar i samhället kan vara "allt på en gång" .. liksom.
Normal komptens md spets ..men samtidigt dras han till skadlig sex, utnyttjande av små barn,
bygger sin undergång.
Ytan höll inte.
Narcissist, ja typiskt sådan, inne i bara sin egen världsdel.

Lille Fredrik är nog en dubbelnatur och fler skelett kommer nog att ramla ur garderoben.

Appen Grindr verkar vara en sexapp, som bla varit föremål för polisen ➡

https://www.qx.se/samhalle/sverige/197914/chemsex-harvan-storre-an-det-vi-hittills-har-sett/

I somras såldes flera sorters knark på Grindr, enligt QX.

Fredrik har väl varit aktiv där..

Pedoskandalen är nog toppen på ett dekadent isberg.

Fredriks försök att styra polisen är fö bedrövliga. Han är nog grandios så det räcker..

En slutsats vi kan dra utifrån pedoskandalen, är att FF är störd.
Citera
2020-12-29, 21:13
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
https://fib.se/huvudet/jag-varnade-centern-for-federley-redan-2008/?fbclid=IwAR2Wce5AtByCVNoZYkNzXBfD2iLVg_S0XLF_CLmP T8WIBaDaeT6usGBLHpA

Horder av minors förstår jag betydelsen av, storsminköser och bögar likaså, men vad menas med Lino?

Affärsnätverk kanske?
Jag gissar, relatXXns by LiXo.
Men bara en gissning som i mitt tycke passar en bög i Bryssel.
Citera
2020-12-29, 21:30
Medlem
spoilers avatar
Inget nytt direkt.

"Motsägelser och bristande logik.
Fredrick Federleys uttalanden om ”Björbo-pedofilen” är minst sagt mystiska.
Stoppa Pressarna har gjort en noggrann genomgång av det infekterade ärendet."

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federleys-mystiska-ord-om-pedofil-sambon
Senast redigerad av spoiler 2020-12-29 kl. 21:33.
Citera
2020-12-29, 21:53
Medlem
nickomyras avatar
Dubbel/post
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-29 kl. 22:24.
Citera
2020-12-29, 21:55
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Federley står kvar på Centerpartiets hemsida som Europaparlamentariker och andre vice ordförande. Hur är det ens möjligt när partiet officiellt säger att han avgått, ljuger de?

https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker/europaparlamentariker/fredrick-federley

Emma Wiesner som nu tar över i Bryssel har i vart fall sagt upp sig från sitt jobb och presenterar sig som

"Tillträdande Europaparlamentariker för Centerpartiet".

https://www.facebook.com/EmmaWiesnerEU
Citera
2020-12-29, 22:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Inget nytt direkt.

"Motsägelser och bristande logik.
Fredrick Federleys uttalanden om ”Björbo-pedofilen” är minst sagt mystiska.
Stoppa Pressarna har gjort en noggrann genomgång av det infekterade ärendet."

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federleys-mystiska-ord-om-pedofil-sambon

Nej inte mer än att allt hände den 23e var mer än jag visste.
Krissamtal .. flytta peddot till sin mamma och sen så dålig att han blev skjutsad till psyk akut
Citera
2020-12-29, 22:40
Medlem
Passepartouts avatar
Federley har arbetat i sex år med omsorg av funktionshindrade. Den arbetslivserfarenheten, parad med besatthet av sex, är väl kanske inte den bästa kombinationen; oavsett, vore det inte ett naturligt steg att aktivt engagera sig politiskt för denna utsatta grupp som Federley känner så väl? Han ömmar ju för de som har det svårt.

Citat:
Personer med funktionsnedsättning löper större risk än andra att bli offer för sexuellt utnyttjande och våld. Enligt undersökningar löper kvinnor med funktionsnedsättning högre risk att utsättas för sexuellt våld. Speciellt hög är risken för personer på anstalter, personer med svår funktionsnedsättning eller psykiskt sjuka personer.

En orsak till detta är att personer med funktionsnedsättning inte nödvändigtvis har fått information om sexualitet. De vet kanske inte vad sexuellt utnyttjande eller en våldtäkt är, hur man kan undvika hotfulla situationer och hur man ska agera om man utsätts för sexuellt våld.
https://thl.fi/sv/web/handbok-om-funktionshinderservice/funktionshinder-i-samhallet/vald-och-funktionsnedsattning/hur-ser-vald-mot-personer-med-funktionsnedsattning-ut#sexuellt

Intervju i Realtid 2007:
Citat:
Det har blivit helt okej för en politiker att säga ”nej, detta har inte allmänhetens stöd”. Det är jävligt fegt. Jag vill vara en politisk ledare och en ideolog. Har man inte allmänhetens stöd är det min roll som ledare och opinionsbildare att leda opinionen dit.

– Man kan inte kapitulera och säga ”nej, det är inte allmänhetens vilja så det skiter vi i”. Alla tycker så förbaskat lite. Man släpper snart inte ifrån sig ett pressmeddelande utan att dra det igenom fokusgrupper för att se vad allmänheten tycker om ordvalet.
https://www.realtid.se/branschen-ar-bisarr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in