Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-05, 22:00
  #1129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Jag visste inte att du hade sådan insyn i landslagsledningens resonerande och beslutstagande. Vem är källan, om jag får fråga?

Vem som helst med två hjärnceller kan räkna ut att man som ledare inte kan främja att åkare står och skyller på varandra i tv-intervjuer. Oavsett vad som hände. Man har ett ansvar att hålla ihop gruppen och eventuella incidenter får redas ut internt, inte inför svenska folket. Fattar inte ens varför folk reagerar på det. Men som sagt, jag har redan sagt allt jag har att säga i frågan.

För mig är det självklart och inget som borde generera en så här lång diskussion.
Citera
2020-12-05, 22:06
  #1130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Jag bara ”rättade” ditt påstående att det var 4 olika utsagor.

Sen att ledningen har ett möte efteråt för att rensa luften och ge råd om vad man säger i intervjuer ser jag inget konstigt med. Tvärtom hade jag blivit förvånad om det inte gjordes.

Som jag uppfattade var det 4 olika utsagor. Men fine, det kanske var 1. Eller 15. Det ändrar inte mitt argument.

Tar mig för pannan över vuxna människor som sitter hemma i tv-soffan och roas av det hela och vill se mer intriger i sporten.

Jag börjar väl bli gammal.
Citera
2021-01-17, 19:30
  #1131
Avstängd
ErrkaPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Ja, vill man vara negativ så.

Enligt hans avatar verkar han röka på riktigt rejält - inte så bra för omdömet och intelligenten...
Citera
2021-01-17, 19:34
  #1132
Avstängd
ErrkaPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Priserna:En stor Ost

...och 115000:- till Linn Svahn - 60000:- till Maja och 35000:- till Jonna...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback