Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2024-05-21, 21:37
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Lunar har nyligen börjat ta betalt för sin tjänst och erbjuder numera bara 0,25% ränta gratis.
Du menar väl inte alla kontoplaner? Jag har light och det verkar fortfarande vara utan avgift https://www.lunar.se/privat/light
Citera
2024-05-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Du menar väl inte alla kontoplaner? Jag har light och det verkar fortfarande vara utan avgift https://www.lunar.se/privat/light
Som jag förstått det skulle det ändras snart.
Det finns en tråd om det på rikatillsammans forumet.
Citera
2024-05-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Sbab sänkte faktiskt sin ränta till 3,5% nyligen men jag är nöjd ändå.
Jag orkar inte jaga bästa räntan.
Lunar har nyligen börjat ta betalt för sin tjänst och erbjuder numera bara 0,25% ränta gratis.

Sparkontot på Lunar kostar inget och ger 3,75 % i ränta. Det som ger 0,25 % ränta är det som är deras vanliga "lönekonto" (typ som man har på Nordea)

De har lite abonnemang och skit som är värdelöst
Citera
2024-05-22, 23:14
Medlem
dreamstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al4h2
Sparkontot på Lunar kostar inget och ger 3,75 % i ränta. Det som ger 0,25 % ränta är det som är deras vanliga "lönekonto" (typ som man har på Nordea)

De har lite abonnemang och skit som är värdelöst

Nej. Från och med 10 juni gäller nya villkor där du bara får 0.25% ränta på sparkontot. Vill du ha 3.75% ränta måste du uppgradera till ett 'Standard'-konto som kostar 29 kr/mån.
Citera
2024-07-07, 15:50
Medlem
Med tanke på Lunars pissiga 0,25% ränta så lutar jag åt att gå över till northmill (2%). är det någon annan man ska överväga?
Citera
2024-08-28, 08:35
Medlem
RascarCapacs avatar
Någon mer än jag som har problem med insättning via Swish?

Jag satte in 2100kr på mitt lunarkonto, men de dyker inte upp på kontot trots att de dragits från min andra bank.

AI-chattsupporten säger att det just nu är problem och förseningar, men det är den enda information jag hittar...
Citera
2024-08-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RascarCapac

Jag satte in 2100kr på mitt lunarkonto, men de dyker inte upp på kontot trots att de dragits från min andra bank.

AI-chattsupporten säger att det just nu är problem och förseningar, men det är den enda information jag hittar...

Jag satte in 6000kr igår och har fortfarande inte fått in dem på mitt konto hos Lunar, fått samma svar som dig från AI-chattsupporten!
Citera
2024-08-28, 18:38
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RascarCapac

Satte precis in 100kr med swish utan problem... Mobilen kör med Android 13 och version 4.121.1 av Lunar appen om det har betydelse.
Citera
2024-11-23, 10:52
Medlem
Någon som handlat crypto via lunar?

Är främst intresserad av lunar då jag kan registrera mig med bank id och inte kyc registrering
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in