2020-11-25, 21:02
Medlem
dufrianords avatar
Japan är ett land som är med bland FN länder för ”Replacement Migration” men har varit homogent Japanskt fram till nu, 98.1% i landet är rena Japaner.

Nu har deras inrikesminister berättat om planerna efter Covid och de låter inget bra alls. Han vill
Citat:
”transforming Japan in the 21st century into a “diversified multiethnic society” by way of mass immigration from all over the world.

Han säger att han vill ge Japanerna en sista chans att få rösta om det, men det kommer bli ett Nej så jag tror inte de blir en folkomröstning. Inga andra, vi i Europa tex. blev väl tillfrågade?

Länk: Japanese Foreign Minister Announces Plan to “Transform Japan Into a Diverse Multiethnic Society” https://summit.news/2020/11/25/japan...ethnic-society

Flashback är känt för prata mycket om invandring och kunna sånt här, vad tror ni om det här? Börjar deras transformation till multikulti nu eller kan de räddas?
Kommer vara jobbigt att de de hända dom när man vet hur hemskt det är.
Citera
2020-11-25, 21:11
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Varför får Japan en omröstning, men det fick inte vi?
Citera
2020-11-25, 21:12
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
The country has an extremely low crime rate and terrorism is very rare. Back in 2017, at the height of the refugee crisis, it was revealed that Japan had refused 99% of refugees, having accepted just 28 in 2016.

Hehe det kan man ju inte ha. Det måste bli som Sverige. Mer kriminalitet och bidragsparasiter.
Citera
2020-11-25, 21:12
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Japan är ett land som är med bland FN länder för ”Replacement Migration” men har varit homogent Japanskt fram till nu, 98.1% i landet är rena Japaner.

Nu har deras inrikesminister berättat om planerna efter Covid och de låter inget bra alls. Han vill

Han säger att han vill ge Japanerna en sista chans att få rösta om det, men det kommer bli ett Nej så jag tror inte de blir en folkomröstning. Inga andra, vi i Europa tex. blev väl tillfrågade?

Länk: Japanese Foreign Minister Announces Plan to “Transform Japan Into a Diverse Multiethnic Society” https://summit.news/2020/11/25/japan...ethnic-society

Flashback är känt för prata mycket om invandring och kunna sånt här, vad tror ni om det här? Börjar deras transformation till multikulti nu eller kan de räddas?
Kommer vara jobbigt att de de hända dom när man vet hur hemskt det är.

Många Judar i Japan?

Så detta är alltså en Agenda? Men folkutbytet är ju bara en Konspiration?

Om detta är sant så blir jag militant.
Citera
2020-11-25, 21:22
Medlem
Synd om även Japan blir förstört.
I Sverige sägs det att olikheter är bra.
Låt Japan vara olikt då.
Varför ska alla länder vara multikulti..
Hur roligt är det?
Åker jag till Island vill jag se majoriteten vara islänningar och deras kultur, religion, mat etc, åker jag till Pakistan, Mongoliet eller vartsomhelstistan så vill jag likaså se dess ursprungsfolk, kultur, religion mm.
Tråkigt.
Citera
2020-11-25, 21:22
Medlem
CyberIngmars avatar
Tror inte japsen ägger sig platt som svensken. Japanerna får gärna göra studiebesök i Sverige inför omröstningen. En guidad tur av Löfvén.

Det är lättare att ena en mångkulturell värld och ge världen ett styre. Länder ska monteras ner, all form av gemenskap ska försvinna, kärnfamiljen ska upphöra. Den familj framtidens unga har är styret.
Senast redigerad av CyberIngmar 2020-11-25 kl. 21:25.
Citera
2020-11-25, 21:23
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Asserting that “xenophobia runs deep” in Japan, Adelstein urged the country to “create the multiracial society it needs to survive and thrive as a nation” due to its declining birth rates.

Vi får se om det japanska folket ger efter.
Citera
2020-11-25, 21:24
Medlem
pertinaciouss avatar
Japanerna borde frammana sin samurajanda och ta tillbaks sitt land från globalistparasiterna som stuckit ner sina smutsiga parasitsnablar i landet.
Citera
2020-11-25, 21:28
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Japanerna borde frammana sin samurajanda och ta tillbaks sitt land från globalistparasiterna som stuckit ner sina smutsiga parasitsnablar i landet.
Då är det bråttom. Japan är ett underbart land att besöka, och det bara på grund av maten, artigheten och vyerna.
Citera
2020-11-25, 21:29
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Många Judar i Japan?

Så detta är alltså en Agenda? Men folkutbytet är ju bara en Konspiration?

Om detta är sant så blir jag militant.

De driver det från FN. De är så ondskefullt att jag får ont i magen men de står på deras hemsida så de är ingen teori. https://www.un.org/en/development/de...-migration.asp men lite nertonat nu, screenshot i länken i första inlägget är bättre.

Bebisar vi aldrig hade skulle bli ersatta med migranter. Jag har aldrig sett en så ond plan.
Här är vad de gjort: They Want YOU Childless (Here is the Proof)

Japans har mindre del nyfödda bebisar än vi har i västvärlden!

Om de får rösta om det tror jag de säger Nej.
Citera
2020-11-25, 21:30
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Synd om även Japan blir förstört.
I Sverige sägs det att olikheter är bra.
Låt Japan vara olikt då.
Varför ska alla länder vara multikulti..
Hur roligt är det?
Åker jag till Island vill jag se majoriteten vara islänningar och deras kultur, religion, mat etc, åker jag till Pakistan, Mongoliet eller vartsomhelstistan så vill jag likaså se dess ursprungsfolk, kultur, religion mm.
Tråkigt.

Om det finns mångkulturella länder som Sverige och homogena som Japan så blir det tydligt hur mycket mer fredligt och harmoniskt ett homogent samhälle är. Det är problematiskt för de med en mångkulturell agenda. Därför måste alla homogena länder mångkulturaliseras så att skillnaderna inte blir mätbara.
Citera
2020-11-25, 21:41
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Om det finns mångkulturella länder som Sverige och homogena som Japan så blir det tydligt hur mycket mer fredligt och harmoniskt ett homogent samhälle är. Det är problematiskt för de med en mångkulturell agenda. Därför måste alla homogena länder mångkulturaliseras så att skillnaderna inte blir mätbara.

Jag tror de handlar om att de vill få ner IQ nivån, bryta sammanhållningen i länderna och Japan var på vår sida i andra världskriget och alltid känts lite som vår allierade. En anti-vit japan finns säkert men de är inte det första man tänker på.

Propagandan (tortyren) har redan börjat. Här är Miss Japan 2015
https://www.bbc.com/news/av/world-asia-33017344

What Happens When Japan Stops Looking ‘Japanese’?

Vad är en japan? Vad beyder det? Precis som jag kan tro att media betedde sig i sverige också när allt började här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in