Har en Macbook pro (2015) med bootcamp där jag har win10. Försöker skriva in produktnyckel men kan inte skriva bokstäverna A,E,Z och siffran 1. Någon som vet varför?
När jag trycker på någon av dessa får jag detta meddelande:
"En del av de här tecken är inte giltiga i en produktnyckel".
Senast redigerad av rockypatel66 2020-11-25 kl. 13:43.
Har en Macbook pro (2015) med bootcamp där jag har win10. Försöker skriva in produktnyckel men kan inte skriva bokstäverna A,E,Z och siffran 1. Någon som vet varför?
När jag trycker på någon av dessa får jag detta meddelande:
"En del av de här tecken är inte giltiga i en produktnyckel".
Jag är osäker men borde du inte fått frågan om tangentbordets layout före du skriver produktnyckeln?
Är du säker på att det är produktnyckeln du skriver in (25 tecken i formen XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX) och inte Produktid som är något annat? Jag har för mig att vissa tecken aldrig ingår i produktnyckeln för att de är lätta att förväxla med andra (typ 1 och I).
Senast redigerad av Kringelikrok 2020-11-25 kl. 14:16.
Är du säker på att det är produktnyckeln du skriver in (25 tecken i formen XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX) och inte Produktid som är något annat? Jag har för mig att vissa tecken aldrig ingår i produktnyckeln för att de är lätta att förväxla med andra (typ 1 och I).
Ja, för jag kopierar nyckel men då försvinner bokstäverna jag inte kan skriva in. Testat för hand också men går ej.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!