Citat:
Ursprungligen postat av
ddelicous
Intressant läsning! Är väldigt betagen av denna substans och försöker samla på mig mycket info så jag kan göra det rätt när jag känner mig redo, bara haft ett misslyckat försök än så länge som ledde till en black-out
(FB) Riktigt obehaglig satanistisk upplevelse på DMT
Kan du utveckla lite det där om att du slungades iväg till en annan dimension? Kommer du ihåg vad såg? Kändes det ''verkligare än verkligheten'' när du var där som vissa beskriver en breakthough på t.ex Reddit? Vad körde du för dosering? Hade du en trip sitter? Har hört att man behöver ta 3 stora hits för att ''bryta igenom'' och att man måste ha en trip-sitter som kan räcka över bongen / vapen eller whatever man röker med efter andra blosset för att det är omöjligt att ta det tredje själv då man redan svävat iväg.
Ja, kommer ihåg vad jag såg ganska väl, skrev en tripprapport om det hela för ett par veckor sen men uteslöt lite detaljer.
Blundade under denna tripp men såg ett färgglatt rum som kändes som 4d då man kunde se runt en stor pelare i ett färgglatt rum.
På marken precis brevid pelaren är en triangel och i mitten av denna triangel är det svart och i varsin Kant är det rött blått och grönt.
Förutom det är det miljontals små olika symboler överallt. Det är dock känslan av att vara ett med allt som tar över.
Vet inte hur mycket jag tog då jag inte hade en våg, körde x3 små doser och på den sista kom det. På sista blosset har jag ingen koll på andingen heller, känndes som jag inte andas alls utan slussas iväg.
Var helt själv med lite mediationsmusik på youtube
Ett tips är att ha ett bra rökdon, körde med en crafty vape och det blev en jävla gegga i toppen + munstycket som var riktigt svårt att få bort.
Testa en mindre dos först, såg Buddha och andra gudar i väggen på det =)