• 1
  • 2
2020-11-22, 10:58
Medlem
Varför finns inte liknande föreningar i Finland?
I Sverige är dom urstarka.
Svenskt fenomen?
Senast redigerad av mikael2 2020-11-22 kl. 11:06.
Citera
2020-11-22, 11:01
Varför? Känns ju bara bra att de utvisas .
Citera
2020-11-22, 11:02
Medlem
Varför? Mycket krig i afghanistan?
Citera
2020-11-22, 11:04
Medlem
Jag håller med. Skicka dom till Iran istället.
Citera
2020-11-22, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abradabra40
Varför? Mycket krig i afghanistan?
Än värre krig och svält i många länder.
Citera
2020-11-22, 12:06
Medlem
Dofternas avatar
Enligt Arnstad så har nazismen alltid varit stark i Finland så jag är inte förvånad.
Citera
2020-11-22, 12:12
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Enligt Arnstad så har nazismen alltid varit stark i Finland så jag är inte förvånad.

Det är ett perspektiv. Ett annat är att fittvänstern alltid varit stark i Sverige.

Sverige är fullt med batikhäxor som ingen vill knulla. Då organiserar sig varelserna i olika hjälp-afghaner-föreningar.

Sverige har störst invandringsrelaterad problematik då Sverige har störst invandring från MENA. Sverige sticker ut bland dom nordiska länderna. Detta gäller även covid och mycket annat skit. Med vänsterstyre får man alla dessa problem. Ganska enkelt att räkna ut.

Finland besegrade väl dom röda i något inbördeskrig också? Det har inte Sverige gjort.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-11-22 kl. 12:20.
Citera
2020-11-22, 13:01
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Det är ett perspektiv. Ett annat är att fittvänstern alltid varit stark i Sverige.

Sverige är fullt med batikhäxor som ingen vill knulla. Då organiserar sig varelserna i olika hjälp-afghaner-föreningar.

Sverige har störst invandringsrelaterad problematik då Sverige har störst invandring från MENA. Sverige sticker ut bland dom nordiska länderna. Detta gäller även covid och mycket annat skit. Med vänsterstyre får man alla dessa problem. Ganska enkelt att räkna ut.

Finland besegrade väl dom röda i något inbördeskrig också? Det har inte Sverige gjort.
Vill bara rätta dig, " Sverige sticker ut i hela världen ".
Citera
2020-11-22, 13:09
Medlem
Det finns men domar små och skickar ensamkommande till Sverige istället.
Citera
2020-11-22, 14:36
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna

Skulle Arnstad betraktas som trovärdig menar du?

Inte uttalat vänsterbliven = nazist.
Citera
2020-11-22, 14:41
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Skulle Arnstad betraktas som trovärdig menar du?

Inte uttalat vänsterbliven = nazist.

Nej. Arnstad är en fullkomlig idiot, jag var ironisk. Du kan läsa mina inlägg i trådarna om Arnstad om du vill förstå min syn på honom.
Citera
2020-11-22, 15:22
Medlem
Sladdarens avatar
På ett ideologiskt plan vet jag inte, men Sverige med vänstersvenskar borde kolla upp det för det finns så mycket fina bär att plocka där i sunt förnuft eller förövrigt vilket nordiskt land som helst som grannar och bröder -blodsband historiskt knutna.

Men Finland har iaf varit med i riktigt krig mot ryssarna bla så det finns anledning att tro att efter det blev det lag på att vara mer nationalistisk eller det följde sig bara mer naturligt för befolkningen och i generationer och det har ju alldrig varit till deras nackdel med facit i handen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in