Kan inte läsa eftersom jag vägrar betala för denna skittidning. Enligt rubriken har polisen sprängt en hemlig narkotikacentral på Gotland som, enligt tidningen, sålt i hela Sverige.
Man har ju hört talats om ett fraktföretag inom en speciell inriktning, men om det är dom låter jag vara osagt.
I 20-årsådern, sålde till hela landet, via Flugsvamp...
Citat:
Mannen åtalades under onsdagen misstänkt för elva olika narkotikarelaterade brott. Ärendet inleddes när ett paket som skulle skickas till mannen fastnade hos Tullverket på Arlanda i oktober i fjol. Då kontaktades Gotlandspolisen som började arbeta med fallet.
Mannen kunde gripas efter att polisen genomfört en husrannsakan i en lägenhet i Visby den 4 december i fjol. I samband med husrannsakan hittade polisen amfetamin, kokain, cannabis, MDMA, LSD och flera narkotikaklassade tabletter.
Mjo, men han åtalades nu i onsdags. Enligt artikeln flyttade han till en 90-årig släkting på fastlandet, efter husrannsakan, och beställde mer, i dennes namn...
Mjo, men han åtalades nu i onsdags. Enligt artikeln flyttade han till en 90-årig släkting på fastlandet, efter husrannsakan, och beställde mer, i dennes namn...
Tror att det redan finns en tråd om detta ärende men kör på här ändå.
Åtalad är J*nathan G@briel H*y, född 1995, med adress på Terra Novaområdet.
Åtalet gäller ett flertal fall av narkotikabrott; införsel från utlandet, bl.a. hundratals LSD-tripper, kokain och cannabisprodukter.
Målnummer vid Gotlands Tingsrätt är B1328-19.
Jag har givetvis åtalet men då forumfiler.org ligger nere kan jag inte bifoga det.
Korkat, då all post från Gotland går med flyg? Därmed passerar det Arlanda och där är det säkerligen mera koll än om posten går på fastlandet med lastbil. Narkotikahundar osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!