En fotbollsprofil i Västsverige, med meriter från spel i allsvenskan och utomlands.
Inga kommentarer, säger klubbens sportchef
Fotbollsprofilen, som är i 30-årsåldern, har gjort flera matcher i allsvenskan och har även meriter från spel utomlands.
En fotbollsspelare, som tillhör en av Västsveriges största klubbar, åtalas för skadegörelse.
En elitspelare, som till vardags spelare för en av Västsveriges största klubbar, befann sig i Falkenberg i somras där brottet som han misstänks för inträffade.
Vittnet observerade mannens registreringsskylt på dennes bil, där bilen visade sig tillhöra den västsvenske fotbollsspelaren.
Enligt GP ska spelaren varit på plats i Falkenberg för att skjutsa en anhörig till Göteborg
Spelaren är ett känt namn i svensk fotboll och har meriter från proffsspel utomlands.
Min gissning säger Göteborgsklubb alternativt Falkenberg. (men finns fler klubbar i Västsverige)
Anledningen till att jag tror det är att han var i Falkenberg och skulle skjutsa släkting till Göteborg.
Det är även publicerat i Göteborgsposten vilket gör det troligare att det rör sig om en Göteborgsklubb.
I så fall är det troligaste (IFK Göteborg, Häcken, Örgryte, GAIS). Då han beskrivs som elitspelare lär det vara lägst Superettan.
Är i 30-årsåldern. Har bil.
Gjort flera matcher i Allsvenskan + spelat utomlands.
Klubben har en sportchef.
Ett känt namn i svensk fotboll (dvs ingen anonym spelare)
Flera matcher i Allsvenskan tyder på (inte så många matcher i Allsvenskan). Då hade det nog stått flera säsonger eller många matcher eller något liknande.
Giannis Anestis (29 år, även spelat utomlands)
Mattias Bjärsmyr (34 år, även spelat utomlands)*
Sebastian Eriksson (31 år, även spelat utomlands)*
Pontus Wernbloom (34 år, även spelat utomlands)*
Jakob Johansson (30 år, även spelat utomlands)*
Alexander Farnerud (36 år, även spelat utomlands)*
Tobias Sana (31 år, även spelat utomlands)*
Robin Söder (29 år, även spelat utomlands)*
*Mindre trolig. Har landskamper. Borde ha framgått att spelaren har landskamper i så fall.
Är det någon från IFK GBG är det i så fall grekiske målvakten.
Min gissning säger Göteborgsklubb alternativt Falkenberg. (men finns fler klubbar i Västsverige)
Anledningen till att jag tror det är att han var i Falkenberg och skulle skjutsa släkting till Göteborg.
Det är även publicerat i Göteborgsposten vilket gör det troligare att det rör sig om en Göteborgsklubb.
I så fall är det troligaste (IFK Göteborg, Häcken, Örgryte, GAIS). Då han beskrivs som elitspelare lär det vara lägst Superettan.
Är i 30-årsåldern. Har bil.
Gjort flera matcher i Allsvenskan + spelat utomlands.
Klubben har en sportchef.
Ett känt namn i svensk fotboll (dvs ingen anonym spelare)
Flera matcher i Allsvenskan tyder på (inte så många matcher i Allsvenskan). Då hade det nog stått flera säsonger eller många matcher eller något liknande.
Jonathan Rasheed (28 år, spelat utomlands)**
Alexander Nadj (34 år, spelat utomlands)**
Joona Toivio (32 år, spelat utomlands)*
Rasmus Lindgren (35 år, spelat utomlands)*
Nikola Gulan (31 år, spelat utomlands)*
Erik Friberg (34 år, spelat utomlands)*
Ahmed Yasin (29 år, spelat utomlands)*
Alexander Söderlund (33 år, spelat utomlands)*
Viktor Lundberg (29 år, spelat utomlands)*
*Spelat i landslaget, borde framgått att han var landslagsspelare.
**Känns som han är mindre känd.
Räknar nästan bort att han kan spela i Falkenberg då det står så här:
Enligt GP ska spelaren varit på plats i Falkenberg för att skjutsa en anhörig till Göteborg.
Dvs, anledningen till att han var i Falkenberg är inte för att han bor där eller spelar fotboll där. Han åkte dit för att skjutsa en anhörig. Så tolkar jag det hela.
Mervan Celik (GAIS) är ju en gränslös snubbe i trettioårsåldern (buse i sin ungdom samt dejtar en gymnasietjej) så är det en göteborgsklubb skulle jag sätta mina pengar på honom. Men skulle dom inte skriva göteborgsklubb i GP om det var i gbg? Satsar mer på Elfsborg eller Falkenberg eller till och med Helsingborg i så fall - Falkenberg ligger ju på vägen till göteborg från Helsingborg sett. Martin Olsson slog väl en kvinnlig snut i facet för inte så himla längesedan så han har ju uppenbara aggressionsproblem.
Joseph Baffo, 28 år spelat utomlands*
Joel Allansson, 28 år spelat utomlands*
Dusan Djuric, 36 år spelat utomlands*
Simon Lundevall, 32 år spelat utomlands*
Mikael Boman, 32 år spelat utomlands
Crespo, 27 år spelat utomlands*
*Men borde stått om landslaget
Varberg
Monday Samuel, 27 år spelat utomlands
Junes Barny 31 år spelat utomlands
Falkenberg
Viktor Noring, 29 år spelat utomlands*
Mahmut Özen 32 år spelat utomlands
John Chibuike 32 år spelat utomlands
Nsima Peter 31 år spelat utomlands
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!