Jag är mycket prydlig och brukar ha på mig fina rena kläder och har trevligt bemötande och attityd, vårdat språk med.
Jag är 171 lång väger ca 65 kg. Förvisso med skor ca 175.
Häromdagen när jag gjorde en grej inget märkvärdigt så fick jag åka polisbil, jag höll mycket god ton och de höll mycket god ton tillbaks, trevligt bemötande, 3 poliser var det, de skulle avlägsna mig från platsen och skjutsa mig någon annanstans, när vi ska åka så viskar de till varandra "vi får vara extremt försiktiga" sedan när jag sitter i bilen sitter en polis framför utan bälte och på knä för att koll och vaka över mig, medan hans kollega sitter precis bredvid mig utan bälte och mycket vaksam och redo och pratar med mig.
Varför sån extrem vaksamhet?
Samma sak när jag var i isoleringscell i 7 månader i 1 klass fängelse.
Jag hörde folk prata genom cellen och en kille hade slagit en vakt och de stängde ner vattnet i fängelset pga det, de körde in han i cellen bredvid mig och jag hörde dem snacka, han hade gjort upplopp och slagit en vakt, när han skulle ha promenad på morgonen fick han gå med 3 vakter, han frågade sen sin kompis gebom väggen hur många vakter de fick gå med vilket var detsamma.
Sen när jag var lite sur i min cell och var bara lite irriterad så kom 5 vakter för att ta mig på promenad, vilket var typ hela avdelningen. Jag är liksom inte uppkäftig eller något, varför blir jag bemött med mycket mer försiktighet? Jag hade inte ens slagits för att hamna i isoleringen.
Senast redigerad av Steve4444 2020-11-20 kl. 14:45.
Har läst dina inlägg i övrigt så jag får be om ursäkt. Tror inte du är någon gangster. Men släpp allt runt Tinder. Blir kanske ett knull men inte mer. Bara ytligt bjäbb.
Hade en snygg brud som vakt. Hon krävde att få suga min kuk varje dag, eller knulla henne bakifrån när Annars fick jag förmånerna indragna. Ingen trodde på mig när jag försökte anmäla det.
Hade en snygg brud som vakt. Hon krävde att få suga min kuk varje dag, eller knulla henne bakifrån när Annars fick jag förmånerna indragna. Ingen trodde på mig när jag försökte anmäla det.
Funkar inte på klass 1. Du måste suttit på klass 2 eller 3?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!