Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Vad jag kan se så har samtliga de OT-inlägg du RP.at raderats, så ditt påstående att "Trådförstörarna, trollen och provokatörerna tillåts härja fritt", stämmer ju uppenbarligen inte. Åtminstone inte om man förutsätter att de du RP:at faller inom din kategori "Trådförstörarna, trollen och provokatörerna"
Är det verkligen så svårt läsa in budskapet i mitt inlägg?
Detta bara förstärker min poäng som jag ville ha fram i föregående inlägg, oerhört låg svårighetsgrad se och förstå vad jag menade. Flashback säljer på behov, någonting moderatorerna inte alls överhuvudtaget verkar förstå. Flashbacks moderering är emellanåt helt uppåt väggarna. Du förstärker bara detta ju mer du skriver.
Vart finns det kundorienterade vänliga?
Att inte förstå sin roll som moderator har vi sitt oändliga exempel på. Flashbacks användare finns inte till för moderaterna, men det är vad som allt väsentligt tycks framkomma. Att över tid inte agera kundorienterat kommer också med ett pris. Det tror jag också du förstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Saknas förmåga att förstå budskapet mellan raderna?
Det här liknar mer och mer ett äktenskap där ena parten går i försvar och vägrar se ett problem.
Snart blir tom jag arg.
Ni tappar era bästa skribenter. Era bästa skribenter drar folk till forumet.
Tack, ungefär så ja.
Inte bara fruktansvärt malplacerat, blir dessutom oerhört kontraproduktivt välja moderatorer som ser sina kunder som fiender.