2021-01-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
Hej!

Sist jag läste en FUP så var det mellan Guner Ayranci (Polis) och Randjar Karwan (vet ej riktigt vilken titel jag ska ge honom)

Oj vilket sammanträffande! Igår blev Ranjdar Karwans Mål offentligt i Tingsrätten, där han sitter för grovt narkotika.

Klicka er vidare på denna länk kära vänner, skippa registrering för att komma till bilden.

https://imgur.com/a/3LLmN5Q

Oj, var det här vi väntade på?

När Ranjdar Karwan har 1 timme långt samtal med En polis som är utredare?

Fyfan värre än Peter Rätz 😂😂

Eller när hans flickvän säger han fått lägenhet av polisen pga av Samarbete?

Återkoppla gärna, så vi vet vad denna bekant menar. Vi väntar även på din presentation. Förstår om det blir svårt nu.

Ja du, gårdagens gangster, är idag informatörer, du har fan rätt..

Är det dit våra skattepengar går om jag får fråga dig? Socialbidrag och lägenheter i stan.

Asså shit det är väl ändå rätt sjukt hur personer som ”påstår sig vara kriminella” men är inne på Flashback och skriver som värsta banditen.

Alla vet redan vem det är som skriver det är inte så svårt och lista ut...

Varför har du inte lagt ut sylvestergatan fup också? Rädd för att skämma ut sig kanske hahaha😂😂
Citera
2021-01-23, 18:04
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercoolguy2021
Asså shit det är väl ändå rätt sjukt hur personer som ”påstår sig vara kriminella” men är inne på Flashback och skriver som värsta banditen. Alla vet redan vem det är som skriver det är inte så svårt och lista ut... Varför har du inte lagt ut sylvestergatan fup också? Rädd för att skämma ut sig kanske hahaha😂😂
Ha ha!
Citera
2021-01-23, 18:30
Medlem
Citat:
Asså shit det är väl ändå rätt sjukt hur personer som ”påstår sig vara kriminella” men är inne på Flashback och skriver som värsta banditen.

Alla vet redan vem det är som skriver det är inte så svårt och lista ut...

Varför har du inte lagt ut sylvestergatan fup också? Rädd för att skämma ut sig kanske hahaha😂😂

Eftersom du redan verkar vara påläst på den delen så finns det väl inget för mig att lägga ut. Jag la bara ut det som går runt på nätet just nu. För den har tagit min uppmärksamhet mer än något annat
Citera
2021-01-23, 18:32
Medlem
Citat:
Yes tydligen är förundersökningen klar.. men inte offentlig ännu pga sekretess. Preliminärt skulle åtal väckas mot en person i februari

Vart får du din info från
Citera
2021-01-23, 19:26
Medlem
Citat:
Eftersom du redan verkar vara påläst på den delen så finns det väl inget för mig att lägga ut. Jag la bara ut det som går runt på nätet just nu. För den har tagit min uppmärksamhet mer än något annat

Ha ha ha ha, så skrattretande alltså otroligt. Tänkte eftersom att du har sylvestergatan fup kan du ju dela med dig utav den också... Eller den kanske du inte vill ska komma ut?

Ja tror nog sylvestergatan fup kommer ta fler folks uppmärksamhet så mycket familjen J pratar med polisen tar nog rekord asså...
Citera
2021-01-23, 19:27
Medlem
Citat:
Vart får du din info från

Hahah min källa som jag får info från är så pålitlig som man kan va, men de visste du väl redan eftersom allt jag skrivit tills nu har stämt...
Citera
2021-01-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ha ha ha ha, så skrattretande alltså otroligt. Tänkte eftersom att du har sylvestergatan fup kan du ju dela med dig utav den också... Eller den kanske du inte vill ska komma ut?

Ja tror nog sylvestergatan fup kommer ta fler folks uppmärksamhet så mycket familjen J pratar med polisen tar nog rekord asså...

Det enda lustiga är att du framstår som en pajas just nu. Det enda Östberga har gjort är att ha misslyckats på att möjliga sätt. Misslyckade, olyckliga och splittrade min vän.
Citera
2021-01-23, 23:15
Medlem
Citat:
Yes tydligen är förundersökningen klar.. men inte offentlig ännu pga sekretess. Preliminärt skulle åtal väckas mot en person i februari

Citat:
Hahahahahahhahaha, till o börja med så måste ja bara säga att ni inte har någon som helst koll om vad ni skriver om.
Snälla var lite källkritiska innan ni går ut och skriver på internet o spekulerar om saker SPEKULERAR... Ni tror ni vet så jävla mycket ni har hört den och den polaren. Hahahah detta skrivande är skrattretande. Vet inte om ja ska skratta eller gråta riktigt.

Ja kan säga såhär att de mesta ni skriver är helt orelevant och stämmer inte. I östberga just nu så är de en nu generation som har kommit in i bilden, men ni som har så bra koll på allt borde väl redan veta om de?

Familjen j@&izada är nog en av Sveriges största golbögar vänta bara på fupen sylvestergatan... Hörs igen inom kort

Hälsningar från nån du känner

Du som verkar ha insikt i fallet kan väl dela med dig av de dokument som styrker dina påståenden? Samt häktningsprotokoll gärna.
I fupen som ”julgran1990” delat med sig av framgår att R*njdar K*rwan golat minst 1 hel timme med en viss Guner som vid en snabb Google sökning visar sig arbeta som utredare inom polismyndigheten.
Skrattretande är nog att du sitter o försvarar östberga på Flashback.
Citera
2021-01-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecaptain12
Du som verkar ha insikt i fallet kan väl dela med dig av de dokument som styrker dina påståenden? Samt häktningsprotokoll gärna.
I fupen som ”julgran1990” delat med sig av framgår att R*njdar K*rwan golat minst 1 hel timme med en viss Guner som vid en snabb Google sökning visar sig arbeta som utredare inom polismyndigheten.
Skrattretande är nog att du sitter o försvarar östberga på Flashback.

Östberga finns inte längre. Dem försvarar bara informatören Randjar golwan ha ha ha

Snacka om att bli tagen med handen i godiskålen.
Citera
2021-01-23, 23:57
Medlem
Citat:

Det låter som att Östberga har glömt att dem har fortfarande Bredäng, Bandidos, Al-mousawi familjen som fiender. Men dem snackar bara om j familjen. Vad hände?
Citera
2021-01-23, 23:58
Medlem
Citat:
Det låter som att Östberga har glömt att dem har fortfarande Bredäng, Bandidos, Al-mousawi familjen som fiender. Men dem snackar bara om j familjen. Vad hände?

Nu har jag bara nämnt några enstaka av dem alla...
Citera
2021-01-24, 10:33
Medlem
Citat:
Nu har jag bara nämnt några enstaka av dem alla...

Bandidos och bredäng är ju samma. Det är bredäng dom har krig med, några ur bredäng är med i bandidos. Det är inte bandidos som klubb dom har krig med.
Och al-mousawi familjen är ju 1 av 2 döda, så det kriget känns ju inte ens värt att ta upp.

Men jag håller med om att det du la upp om R.K inte ser bra ut. Samtidigt som jag ifrågasätter legimiteten på dokumentet, för varför ska en kille som är kriminell prata med en polis om detta och i samma veva säga att han är en stor fisk?

I egentlig mening så golar han dock ingen.
TP = transportörer vet ju polisen sen 20 år tillbaka att kriminella använder. Inget nytt direkt. Det är allmän information.
Och att prata om att "rinkeby har en stor fisk, malmvägen har en stor fisk, alla har en stor fisk" är ju likväl där fakta alla vet om.
Det är ju inget nytt att någon styr rinkeby, Husby, Tensta, hallonbergen, rissne, hagsätra, bagis, dalen, östberga, bredäng, fittja osv

Skulle vara intressant att läsa hela det som sägs.

Flickvännens förhör säger egentligen inte heller något. Jag antar att killen har något slags skyddad adress då han är i krig, då kan "samarbetet" vara slarvigt formulerat angående just skyddet. Men det kan självklart också vara nån typ av uppgörelse med polisen, men då bör han ju gå fri från det här målet då det onekligen är ett misslyckande att åka dit själv om du är polisinformatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in