2020-12-03, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stekhetnr1
Typisk nybörjar svenskar/människor när man fått 3 strån på bröstet och samtidigt undersöker ett svenskt ordlexikon, petat en E, orden överutvecklas flyter iväg med ett självförtoende och ambitionen att lägga en mystisk allvetande ton i ämnet som till slut krokbenar sig själft, då det bara låter som flödder/rappakalja för en annan som har 6 strån.

Så hur är din kommentar relaterat till denna tråd? Hur många strån har du då?
Citera
2020-12-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Är betydligt mer kompetent än dig då jag vet att så inte är fallet.
Läs fupen din jävla tomte så ser du

Är jag en tomte eller du? Ditt namn påminner om Alex hundens profilbild. Ni lever i en värld där ni tror ni är stora hiphop artister ha ha ha
Citera
2020-12-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
Jag tror Alex inte hade en sån ren bakgrund. Han hade storhets vansinne. Taskig barndom. Blev väl en springpojke i tidig ålder. Deras hund. Hundens framtid blev kort he he he
😂😂😂😂😂
Citera
2021-01-19, 12:03
Medlem
Hahahahahahhahaha, till o börja med så måste ja bara säga att ni inte har någon som helst koll om vad ni skriver om.
Snälla var lite källkritiska innan ni går ut och skriver på internet o spekulerar om saker SPEKULERAR... Ni tror ni vet så jävla mycket ni har hört den och den polaren. Hahahah detta skrivande är skrattretande. Vet inte om ja ska skratta eller gråta riktigt.

Ja kan säga såhär att de mesta ni skriver är helt orelevant och stämmer inte. I östberga just nu så är de en nu generation som har kommit in i bilden, men ni som har så bra koll på allt borde väl redan veta om de?

Familjen j@&izada är nog en av Sveriges största golbögar vänta bara på fupen sylvestergatan... Hörs igen inom kort

Hälsningar från nån du känner
Citera
2021-01-19, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supercoolguy2021
Hahahahahahhahaha, till o börja med så måste ja bara säga att ni inte har någon som helst koll om vad ni skriver om.
Snälla var lite källkritiska innan ni går ut och skriver på internet o spekulerar om saker SPEKULERAR... Ni tror ni vet så jävla mycket ni har hört den och den polaren. Hahahah detta skrivande är skrattretande. Vet inte om ja ska skratta eller gråta riktigt.

Ja kan säga såhär att de mesta ni skriver är helt orelevant och stämmer inte. I östberga just nu så är de en nu generation som har kommit in i bilden, men ni som har så bra koll på allt borde väl redan veta om de?

Familjen j@&izada är nog en av Sveriges största golbögar vänta bara på fupen sylvestergatan... Hörs igen inom kort

Hälsningar från nån du känner
sitter någon häktad för det där?
Citera
2021-01-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
sitter någon häktad för det där?

Yes tydligen är förundersökningen klar.. men inte offentlig ännu pga sekretess. Preliminärt skulle åtal väckas mot en person i februari
Citera
2021-01-19, 23:59
Medlem
Citat:
Yes tydligen är förundersökningen klar.. men inte offentlig ännu pga sekretess. Preliminärt skulle åtal väckas mot en person i februari
visst inte att någon sitter häktad för det, har du namn?
Citera
2021-01-22, 17:35
Medlem
Citat:

Det är så uppenbart vem det är som skriver, eftersom det är inte offentligt ännu att Fup är ute, och jag gissar på att familjen och Misstänkt har fått Fup
Citera
2021-01-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
Det är så uppenbart vem det är som skriver, eftersom det är inte offentligt ännu att Fup är ute, och jag gissar på att familjen och Misstänkt har fått Fup

Hahaha, Kontakta TR och fråga så får du samma info som mig. Inaktiv några dagar är du tillbaka nu, haft semester?

Snart familjen J kommer skämmas ut inför hela Stockholm, gårdagens gangsters är idag informatörer😂

Hälsningar från en bekant
Citera
2021-01-23, 11:25
Medlem
Citat:
Hahaha, Kontakta TR och fråga så får du samma info som mig. Inaktiv några dagar är du tillbaka nu, haft semester?

Snart familjen J kommer skämmas ut inför hela Stockholm, gårdagens gangsters är idag informatörer😂

när väcks åtal om du vet?
Citera
2021-01-23, 12:48
Medlem
Citat:

Presentera dig gärna
Citera
2021-01-23, 13:11
Medlem
Citat:

Hej!

Sist jag läste en FUP så var det mellan Guner Ayranci (Polis) och Randjar Karwan (vet ej riktigt vilken titel jag ska ge honom)

Oj vilket sammanträffande! Igår blev Ranjdar Karwans Mål offentligt i Tingsrätten, där han sitter för grovt narkotika.

Klicka er vidare på denna länk kära vänner, skippa registrering för att komma till bilden.

https://imgur.com/a/3LLmN5Q

Oj, var det här vi väntade på?

När Ranjdar Karwan har 1 timme långt samtal med En polis som är utredare?

Fyfan värre än Peter Rätz 😂😂

Eller när hans flickvän säger han fått lägenhet av polisen pga av Samarbete?

Återkoppla gärna, så vi vet vad denna bekant menar. Vi väntar även på din presentation. Förstår om det blir svårt nu.

Ja du, gårdagens gangster, är idag informatörer, du har fan rätt..

Är det dit våra skattepengar går om jag får fråga dig? Socialbidrag och lägenheter i stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in