• 1
  • 2
2020-11-15, 02:27
Medlem
Frågan kanske är mer riktad till andra tjejer, men killar får såklart svara om det är något ni vill dela

Vi tjejer kan ju tydligen komma under olika sorters orgasmer vilket jag håller med. För min del kan jag komma av klitorisorgasm fast med hjälp av sexleksak aldrig på egenhand. Fontän fungerar också fast det måste vara med hjälp av en så kallad partner. Men någon vaginalorgasm har man aldrig varit med om.. Kan inte låta bli att tänka att hur det skulle kännas.

Är det mer eller mindre vanligt? Ni som kan få alla olika typer av orgasmer, brukar ni kunna jämföra vilket som är skönast och vilka orgasmer är lika i sig när det kommer det skala för njutning?
Citera
2020-11-15, 02:31
Medlem
Vaginalorgasmer är de där som liksom kniper åt i ett pulserande mönster, händer inte varje gång och väldigt sällan med alla tjejer. Skulle nog ge det en 20(kanske upp mot 40)% tilldelning över kvinnobasen oavsett tillfällen.
(Fylleberäknat på egna upplevelser)

Det är egentligen samma sak med annan beröring, och då ökar procenttalen mycket mera. I slutändan har du uppnått samma mål. Det spelar liksom ingen roll vilken väg du tog till det, sen så uppskattar olika saker annorlunda.
Senast redigerad av HiddenFreedom 2020-11-15 kl. 02:38.
Citera
2020-11-15, 02:35
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Min Käresta får alla 3? (Klittan, Gpunkt, Fontän) På olika tillfällen.
Men det verkar som att det har med knipande att göra om det är vaginal orgasm.
Citera
2020-11-15, 02:38
Medlem
Det är ingalunda en självklarhet för kvinnor. Vet inte om det är teoretiskt möjligt med en orgasm utan klitorisstimulans.

Vissa tjejer jag varit med kan få orgasm under samlag, men då är det vanligtvis under ganska rigorösa betingelser. Dom flesta kräver lite extra klitorisstimulans, själva eller t ex reach around.
Citera
2020-11-15, 02:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Jösses att få en kvinna att komma vaginalt! Det är liksom vad vi vi lever för! Det verkar underbart och något ni varje dag försöker se till hur vi ska uppnå just det. Sedan får kvinns baske mig inte låtsas heller! Det ska vara på riktigt.
Citera
2020-11-15, 03:11
Medlem
Jag har gett upp för länge sen så nej jag får inga orgasmer. Känner mig inte ett dugg kvinnlig pga det och det tär i själen.
Citera
2020-11-15, 03:42
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Det är ingalunda en självklarhet för kvinnor. Vet inte om det är teoretiskt möjligt med en orgasm utan klitorisstimulans.

Vissa tjejer jag varit med kan få orgasm under samlag, men då är det vanligtvis under ganska rigorösa betingelser. Dom flesta kräver lite extra klitorisstimulans, själva eller t ex reach around.
klitoris är inte bara "ärtan".
Citera
2020-11-15, 03:44
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaS9
Jag har gett upp för länge sen så nej jag får inga orgasmer. Känner mig inte ett dugg kvinnlig pga det och det tär i själen.
testa cannabis.
det -kan- hjälpa supermycket.

(jag är ingen förespråkare för att använda droger, men i ditt fall så kan det definitivt hjälpa)
Citera
2020-11-15, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
testa cannabis.
det -kan- hjälpa supermycket.

(jag är ingen förespråkare för att använda droger, men i ditt fall så kan det definitivt hjälpa)

Och hur får man tag i cannabis, vilken process det blir för oss som kan ingenting om droger..

Men om du tipsar så gott så måste jag prova.
Citera
2020-11-15, 03:52
Medlem
Jag tror det handlar om att vara avslappnade och trygga med varandra. De tjejer som fått orgasm under samlag har varit de som jag älskat (en kort lista för övrigt) och vi har verkligen tyckt om varandra på djupet. Övriga one night stands å liknande har alla haft svårare för orgasm. Några har inte ens kunnat komma trots att man har man har ansträngt sig lite extra.

Jag har däremot bara lyckats älska stabila tjejer så kanske är du en ängslig själ? Isåfall har jag inga tips mer än att försöka jobba med din mentala hälsa. Sluta oroa dig för saker och ting som du inte kan påverka. Jobba på att höja din morala nivå osv... kanske gå i kyrkan. Vad fan vet jag.

Lycka till!
Citera
2020-11-15, 03:55
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaS9
Och hur får man tag i cannabis, vilken process det blir för oss som kan ingenting om droger..

Men om du tipsar så gott så måste jag prova.
kan tyvärr ej hjälpa dig med att ordna.

cannabis gör allting lite känsligare för beröring, det händer saker i kroppen som jag ej kan förklara.
de tjejer som jag har varit med, och pratat med beskriver en mycket trevlig upplevelse.

hoppas du hittar ett sätt att skaffa fram det på.
använd inte så mycket, och om du aldrig gjort det tidigare så kanske det inte hjälper dig första eller andra gången.
däremot kan jag med stor sannolikhet säga att det kommer att hjälpa dig att få din första orgasm runt tredje gången.
detta skriver jag på grund av min erfarenhet kring orgasmer och cannabis.

en kille/man kan också hålla sig otroligt mycket längre efter användning av cannabis.

mvh
Citera
2020-11-15, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Frågan kanske är mer riktad till andra tjejer, men killar får såklart svara om det är något ni vill dela

Vi tjejer kan ju tydligen komma under olika sorters orgasmer vilket jag håller med. För min del kan jag komma av klitorisorgasm fast med hjälp av sexleksak aldrig på egenhand. Fontän fungerar också fast det måste vara med hjälp av en så kallad partner. Men någon vaginalorgasm har man aldrig varit med om.. Kan inte låta bli att tänka att hur det skulle kännas.

Är det mer eller mindre vanligt? Ni som kan få alla olika typer av orgasmer, brukar ni kunna jämföra vilket som är skönast och vilka orgasmer är lika i sig när det kommer det skala för njutning?

Vill bara tillägga att kvinnor även kan få anal-orgasm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in