2020-11-14, 13:40
Medlem
Hej

Vilken anser ni är vår kära stads bästa pizzeria? Enoteket är nog den bästa finpizzan i stan. Går man på mer bakispizza skulle jag säga Napoli.

Vad anser ni?
Citera
2020-11-14, 14:28
Medlem
kalkryggars avatar
Pane Fresco som var P Robertos hak (som egentligen inte var det nu när sanningen kommit fram) ligger väl i Norrköping?

Jag vet att det finns i Stockholm och Göteborg (numera nedlagt då han försökte med Stockholmspriser vilket inte göteborgare tycker är värt).
Citera
2020-11-14, 14:32
Medlem
ruttenfimps avatar
YamYam gillar jag som fan. Var stammis där innan dom bytte ägare, behövde bara gå in och dom visste vad jag skulle beställa direkt, men nu är det inte samma personal och kvalitet som det var tidigare...

Napoli är bra gillar deras pirripirri sås även om den e stark som fan.

Men why not är min go to pizza numera, billiga och bra pizzor.

Sammanfattning: Napoli, why not, YamYam är på top 5 listan iaf och är värda att besöka.

Käkat på dom finare "pizzorna" men kan inte säga att dom är värda 200 spänn pizzan, aldrig.
Citera
2020-11-14, 14:33
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Pane Fresco som var P Robertos hak (som egentligen inte var det nu när sanningen kommit fram) ligger väl i Norrköping?

Jag vet att det finns i Stockholm och Göteborg (numera nedlagt då han försökte med Stockholmspriser vilket inte göteborgare tycker är värt).

Den är nerlagd sen ett bra tag har jag för mig, ganska innan paulo skandalen kom i media.
Citera
2020-11-14, 14:38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Den är nerlagd sen ett bra tag har jag för mig, ganska innan paulo skandalen kom i media.

Jasså! Där ser man. Var du (eller någon annan) där och smakade av innan dom stängde? Dom verkar inte klara av att öppna i annat än i Stockholm. Jag måste ändå säga att i Stockholm så kan man få bra upplevelse hos dom.

Men var det kasst i Norrköping?
Citera
2020-11-14, 14:40
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Jasså! Där ser man. Var du (eller någon annan) där och smakade av innan dom stängde? Dom verkar inte klara av att öppna i annat än i Stockholm. Jag måste ändå säga att i Stockholm så kan man få bra upplevelse hos dom.

Har ärligt talat aldrig käkat där men väl medveten om resturangen då den ligger precis brevid bolaget.
Citera
2020-11-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
YamYam gillar jag som fan. Var stammis där innan dom bytte ägare, behövde bara gå in och dom visste vad jag skulle beställa direkt, men nu är det inte samma personal och kvalitet som det var tidigare...

Napoli är bra gillar deras pirripirri sås även om den e stark som fan.

Men why not är min go to pizza numera, billiga och bra pizzor.

Sammanfattning: Napoli, why not, YamYam är på top 5 listan iaf och är värda att besöka.

Käkat på dom finare "pizzorna" men kan inte säga att dom är värda 200 spänn pizzan, aldrig.

Why Not är bra, riktigt fin fetaostrulle och god mild sås. Öppet sent också! Yam Yam har ju tyvärr gott ner sig lite, inte alls samma kvalite längre.
Citera
2020-11-16, 11:47
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Åt där ett par gånger, OK pizza och pasta men för dyrt för Norrköping tror jag. Här finns pizzor för 39 kr på vissa håll, med en annan kvalité förstås. De hade även en ölhall vägg i vägg men jag såg aldrig några gäster där. Inte förvånad att de fick lägga ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in