2020-11-12, 21:07
Medlem
AutofyllarNs avatar
Hej. Idag såg jag denna lappen i min hiss: https://pasteboard.co/JA42M5I.jpg och jag var positivt överraskad av att grannarna engagerar sig. Personen i fråga som skulle fira sin födelsedag tog ner lappen, men jag hade velat sätta upp en ny lapp i hans namn. Vad för kul kan jag skriva? Jag lovar att visa er grannarnas reaktioner.
Senast redigerad av AutofyllarN 2020-11-12 kl. 21:09.
Citera
2020-11-12, 21:14
Medlem
Födelsedagsfest.

Eftersom mitt försök till vänlighet angående musik och andra ljud inte verkade så uppskattad så har jag ångrat mig, jag tänker ha festen ändå men nu behöver ni inte komma och knacka på om musiken blir för hög, då höjer vi bara ännu mer.

Jag hoppas ni gnälliga sossefittor blir nöjda nu.

Jag skall iallafall supa.

Corona tänkte vi ha allihopa, dock med lime.

Inte så trevlig helg längre.

Mvh ”Kalle Karlsson våning 3”
Citera
2020-11-12, 21:15
Medlem
Bjud in till ett gangbang som avslutas med ett rave från 20:00-09:00

Edit: Eller skriv att du råkat nysa i hissen och troligtvis har corona och uppmana de andra till att ta trappan.
Citera
2020-11-12, 21:25
Medlem
Narutoshippchops avatar
Skriv typ något om att din stads lokala muslimförening skall hålla bönecermonier i huset varje fredag/söndag prick KL:04:00 i överskådlig tid.
Citera
2020-11-12, 21:26
Medlem
tongzhis avatar
"Födelsedagsfesten.
Tack kära grannar för påminnelsen och visad omtanke! Jag har därför beslutat att inte bjuda in några gäster utan istället ta en rejäl kalsongfylla, lyssna på musik och kanske skråla med. Det kommer förmodligen bli högljutt och jag kommer antagligen inte minnas något dagen efter. Med tanke på coronan ber jag att ingen kommer och knackar på, för jag kommer ändå inte öppna. Jag kommer även stänga av telefonen så den inte ringer mitt i en skön Onkel Kånkel låt, som kommer spelas flitigt.
Trevlig helg!
Grannen"
Senast redigerad av tongzhi 2020-11-12 kl. 21:32.
Citera
2020-11-12, 21:36
Medlem
FÖDELSEDAGSFESTEN INSTÄLLD P.G.A. CORONA

Tyvärr måste jag ställa in min födelsedagsfest p.g.a. att jag fått positivt svar på PCR-test.

Tycker dock det är riktigt jävla tråkigt och dålig stil av er, mina grannar, som motsätter er en simpel jävla födelsedagsfest. Bitterfittor!

Jag kommer hosta i allas postfack och på allas dörrar och dörrhandtag!

God jävla jul på er!
Citera
2020-11-12, 21:36
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutofyllarN
Hej. Idag såg jag denna lappen i min hiss: https://pasteboard.co/JA42M5I.jpg och jag var positivt överraskad av att grannarna engagerar sig. Personen i fråga som skulle fira sin födelsedag tog ner lappen, men jag hade velat sätta upp en ny lapp i hans namn. Vad för kul kan jag skriva? Jag lovar att visa er grannarnas reaktioner.

Min första tanke när jag ser grannarnas bittra svar är att de har ju absolut NOLL aning om hur många som ska närvara på festen. Behöver ju inte vara 68 pers i en etta som grannarna mardrömslikt ser framför sig! Det KAN vara röj för 3-5 pers som redan umgås nära varann i övrigt. (Kollegor, skolkamrater etc)

Men for all they know kan det ju lika gärna vara en fest för killen och hans dammråttor, och att han bara vill kunna blåsa på i högtalarna lite grann 😉😁

Låt killen vara för fan😊
Citera
2020-11-12, 21:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
"Födelsedagsfesten.
Tack kära grannar för påminnelsen och visad omtanke! Jag har därför beslutat att inte bjuda in några gäster utan istället ta en rejäl kalsongfylla, lyssna på musik och kanske skråla med. Det kommer förmodligen bli högljutt och jag kommer antagligen inte minnas något dagen efter. Med tanke på coronan ber jag att ingen kommer och knackar på, för jag kommer ändå inte öppna. Jag kommer även stänga av telefonen så den inte ringer mitt i en skön Onkel Kånkel låt, som kommer spelas flitigt.
Trevlig helg!
Grannen"

Underbart, exakt så måste det stå!😂 Alternativt "blir bara en fest för mig och mina dammråttor, skicka sms om de blir för vilda"🍻
Citera
2020-11-12, 22:07
Medlem
herrcarlssons avatar
Vad fan ger er rätten att bestämma över mig! Jag sitter och åker över den där jävla Öresundsbron varenda eviga dag och sliter på minkfarmen! Vill jag ha en fest för mina arbetskamrater så har jag det.
Citera
2020-11-12, 22:19
Avslutad
” är ni grannar avundsjuka eller ? Det är därför jag inte bjuder in er . Ni är ju bara bittra . Ja det är Corona men va fan låt oss supa skallen av oss , detta har varit ett skit år . Jag ska ha min födelsedagsfest! , jag kräver det .

Vet ni vad !? Nu vill jag också ha en present var från varje granne i huset, annars ringer jag störningsjouren på er! Ni stör mitt mående . Jag visste att min mamma hade rätt ” du måste strunta i andras åsikter om hur dina fester är, de som klagar är bara avundsjuka finska stela pinnar !”

Ja nu blev detta en liten lång lapp, ursäkta för min frustration , jag behövde bara ventilera . Juste kan någon rekommendera något bra snacks ? Har varit inne på pringels men känns ju lite b faktiskt . Sen också är det värt att bjuda på irish coffe ?

Vill ju inte att alla mina gäster ska behöva gå på muggen samtidigt . På tal om muggen får mig tänka på doktor mugg, varför finns det så många onda doktors i serier och filmer ?

De får verkligen mycket skit , speciellt doktor mugg . Aja men fest snart då hoppas att ni inte kommer bli för störda. Ni kan vara lugna vi har ställt in ryska posten, synd jag ville så gärna hångla med Therese .

Ha det gött

P.s har någon några billys pizzor att donera så tas de tacksamt emot

Och glöm inte att gratta mig på min födelsedag , om du gör det kommer jag absolut nämna det i min nyaste Flashback post

Ha det bra heeeeeej.”
Senast redigerad av Captinhero 2020-11-12 kl. 22:24.
Citera
2020-11-12, 22:28
Medlem
Jag tycker att det är väl bara att skriva om att man följer givetvis folkhälsomyndighetens råd på festen med 2 m avstånd mellan deltagarna, munskydd och godkänd skyddsklädsel.
Citera
2020-11-12, 22:28
Medlem
Du väntar en vecka. Då sätter du uppe ny lapp om förlovningsfest. Veckan efter ny lapp om babyshower, veckan därpå dopfest komb bröllopfest...osv...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in