Citat:
Ursprungligen postat av
Lirpa
Låt säga såhär utan att outa för mycket; situationer där kvinnor varit nakna eller visat upp sig för personen i fråga har skett.
Inte helt sällan med alkohol inblandat och utan att det uttalat hänt mer än så.
Jag är en med många kvinnliga kompisar. Jag har alltid haft lätt få kvinnliga kompisar, men har bara haft relation med fåtal av dem. Har varit gift med en 9 år för sedan skilt mig, för sedan "hitta en ny" men har ej funnit några.
I dag är jag lycklig gift sedan många år. Min fru var orolig i början av våran äktenskap på grund av jag har många kvinnliga vänner. Men efter hand så har det lugnat sig, nog för många av mina tjejkompisar har jag ej legat med. Så det har nog haft en lugnade effekt.
Men det du berättar nu, gör mig orolig. Det verka han gör sig lustig över andras bekostnader. Vad vet man vad han kommer berätta om dig? Jag hade hoppat över honom. Jag har aldrig någonsin berättat sådana saker för min väninnor om andra. Det är en privatsak tycker jag, sedan har man lärt sig hur kvinnor funkar när de får höra skit om andra kvinnor.
I första hand varför inte berätta för honom att du är obekväm med vad han berättar om? Kan man inte vara så öppen i sin vänskap?