• 2
  • 3
2020-11-17, 23:05
Medlem
angstfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junktown
När mailade du dom? Dom kanske körde på att inte betala ut först, men har fått så mycket kritik att de ändrat sig?
Senast igår mailade jag ett "BESTRIDES" bara för att få det på pränt tillsammans med min tidigare mail-historik hos dom.

Fick ett svar en stund senare "vi förstår din ståndpunkt i denna situation men vi kvarstår enligt föregående email".
Citera
2020-11-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneone
Skrev du på svenska eller på engelska till dem?

Jag skrev detta: "I bet for Trump as a winner in the US election, my bet nr. is XXXXXXXXXX.
I can see on your site that the bet is marked as a loss. The election is not over yet, I expect a payout if Trump wins. What do you have to say about this?"

Citat:
Ursprungligen postat av angstfish
Senast igår mailade jag ett "BESTRIDES" bara för att få det på pränt tillsammans med min tidigare mail-historik hos dom.

Fick ett svar en stund senare "vi förstår din ståndpunkt i denna situation men vi kvarstår enligt föregående email".

Låter skumt att dom kommunicerar helt olika svar.
Citera
2020-11-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junktown
Jag skrev detta: "I bet for Trump as a winner in the US election, my bet nr. is XXXXXXXXXX.
I can see on your site that the bet is marked as a loss. The election is not over yet, I expect a payout if Trump wins. What do you have to say about this?"

Låter skumt att dom kommunicerar helt olika svar.

Tack för infon!
Vilken mailadress använde du?
Citera
2020-11-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneone
Tack för infon!
Vilken mailadress använde du?

https://www.unibet.se/terms finns mailen jag skickade till: info@unibetsupport.com

Tycker det låter jävligt skumt att dom inte ger samma svar till alla kunder.
Citera
2020-12-16, 15:11
Medlem
tja pratade med bet 365 precis och de sa att jag ska återkomma med en officell länk med att trump vunnit och inte biden så ska de kika på det sen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in