Citat:
Ursprungligen postat av
FrusnaDruvor
Har sex när jag inte när jag inte har velat? Nja lite halvt. Säger ju såklart nej på skarpen om jag verkligen inte vill. Är väl mer att jag "ställer upp" mer än vad jag borde. Kvaliteten sänks ju också på själva akten om jag inte är kåt helhjärtat så det är ju också poänglöst.
Nej jag ber honom inte att läsa min tankar. Vi har diskuterat det här förut flera gånger. Jag tappar fokus under sex. Har har ett x antal många gånger försökt få mig att komma på alla sorters vis. Jag vet att det är upp till MIG mycket av det hela att få någon bukt på det. Men det är svårt när lusten inte finns där från början. Har otroligt svårt att släppa loss och njuta vilket han har tröttnat på.. därav problemet idag.
Om man vänder på det.
Vad vill du göra med situationen?
Han har tröttnat på att du inte bjuder till, att du är apatisk inför ert sexliv, så han tar vad han vill ha och går sen 75% nöjd därifrån.
Han var uppenbarligen försökt göra det bra för dig men märkt av ditt eget ointresse för att det ska bli bra.
Sen sitter du här och tycker det suger att det inte är bra.
Vad krävs för att du ska ta tag i det hela och beskriva för honom hur du känner kring er relation och sexliv?