2020-11-11, 10:16
Medlem
Igr swisade jag en hora fr 30 min camsex men nr hon fick pengarna ska blockade hon mig p kik och hon blockerade mig ven nr jag ringde till henne. Men jag har hennes namn , kan jag gra ngot?? eller r det ens lagligt med camsex?? knns som om det hon gjorde kallas fr bedrgeri.
Citera
2020-11-11, 10:21
Medlem
Du r nog inte den frste som har blivit lurad!
Citera
2020-11-11, 10:40
Medlem
SolidSteels avatar
Ring Polisen.
Citera
2020-11-11, 10:41
Avstngd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1987
Igr swisade jag en hora fr 30 min camsex men nr hon fick pengarna ska blockade hon mig p kik och hon blockerade mig ven nr jag ringde till henne. Men jag har hennes namn , kan jag gra ngot?? eller r det ens lagligt med camsex?? knns som om det hon gjorde kallas fr bedrgeri.

G till en riktig hora eller kp camshower p Chaturbate. Dina pengar kan du nog glmma.
Citera
2020-11-11, 12:20
Medlem
Citat:

Sara?
Citera
2020-11-11, 12:23
Medlem
dengamleDs avatar
Camsex r helt lagligt s lnge de inblandade r myndiga s juridiskt sett har du blivit utsatt fr ett bedrgeri och kan polisanmla.
Frgan r ju dock om du vill det och hur mycket energi polisen kommer att lgga p brottet...
Citera
2020-11-11, 14:46
Medlem
Tunagubben

Nej hon heter Lovisa palm . Jvla bitch
Citera
2020-11-11, 15:49
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Tunagubben

Nej hon heter Lovisa palm . Jvla bitch

Sg att du rkade swisha henne av misstag och krv pengarna tillbaka. Tydligen olagligt att hlla p pengarna d. Kontakta ven din bank och hota med anmlning om hon trots uppmaning inte skickar tillbaka pengarna. BOOM! S lste jag det t dig
Citera
2020-11-11, 22:27
Medlem
Lisalits avatar
Du sparar de konversationer dr verenskommelsen nmns, och dr du blir blockad. Det rcker fr en anmlan. Kpa camshower r lagligt.

r hon en bedragare, som ocks fuckar upp fr oss serisa sexarbetare, s lr hon bli rdd.

Dras det dremot till rttegng ska det kunna bevisas att utlovad tjnst inte blivit av, och det kanske blir knepigare.
Men en anmlan, om du nu r allvarlig och inte bara vill hmnas p ngon, r den enda vgen att g. Varfr skmmas, det r ju som att titta p porr.
Citera
2020-11-12, 22:50
Medlem
TraciLs avatar
Citat:

Serist? hur kunde du vara s naiv? du ALDRIG betala camtjejer..eller tjejer som sljer "bilder" Men hoppas du har lrt dig nt av det hr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in