2020-11-10, 23:59
Medlem
Hej, har någon testad fotografen P*r N*rdin i borlänge? Vad kan ni berätta om honom?
Citera
2020-11-11, 02:12
Medlem
Jag har inte träffat honom personligen, eller för den delen nyttjat hans tjänst.

Men jag skulle aldrig i livet använda honom som fotograf till något viktigt med tanke på tidigare bilder han tagit.

Är nog en hobby för en kille som kanske inte riktigt har alla gafflar i lådan..
Citera
2020-11-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langeluder
Hej, har någon testad fotografen P*r N*rdin i borlänge? Vad kan ni berätta om honom?

Han och hans sambo är utav typen mindre begåvade.
Hans bilder är av kvalitet som vilken annan hobbyfotograf skulle ta. De som anlitat honom är de familjer som inte har råd att gå till en riktig fotograf.
Citera
2020-11-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull17
Han och hans sambo är utav typen mindre begåvade.
Hans bilder är av kvalitet som vilken annan hobbyfotograf skulle ta. De som anlitat honom är de familjer som inte har råd att gå till en riktig fotograf.

Han har fotograferat åt mig ett par gånger. Lätt att ha och göra med, bra bilder och håller tider

Men du, hur kan du skriva så om han och sambo. Att de är mindre begåvade. Vilket dåligt påhopp. Och vad har hans sambo med det hela att göra
Citera
2020-11-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Han har fotograferat åt mig ett par gånger. Lätt att ha och göra med, bra bilder och håller tider

Tack, typ det jag ville veta. Får lite dåliga vibes, så jag ville höra erfarenheter av någon som var där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in