Patriotic Alternative = Storbritanniens hopp!
Det sker så fruktansvärt många sinnessjuka mord och våldsdåd begångna av rasfrämlingar mot vita människor i Storbritannien just nu så man tror knappt att det är sant. Britter som i sociala medier reagerar på detta och skriver någonting som av makten uppfattas som rasistiskt kan dömas till tre år i fängelse. Storbritannien är idag verkligen ett riktigt läskigt skräcksamhälle. Mark Collett är så jävla bra som i sina videor på ett fantastiskt sätt tar upp både de brott som rasfrämlingarna begår och de domar som britter blir dömda för.
Raped to Death
Lucy Connolly: A Victim of Starmer's Police State
Nu längtar vi som galningar till att talen från Patriotic Alternatives konferens släpps. De som höll tal där var Mark Collett, Laura Towler, Niall McCrae, Blair Cottrell, The Woodlander, The Ayatollah och Sascha Rossmüller. Alla tal kommer att publiceras för alla människor att se helt fritt. Det här är ingen organisation som stänger in sig bakom betalväggar och annan skit. Mark Collett tar inte ens betalt för sin bok "The Fall of Western Man". Vad som åts på konferensen var kött bestående av lamm, kyckling och fläsk med pommes frites, coleslaw och sallad som tillbehör. Alla har alltid sagt att jag till utseendet är så otroligt lik min engelska farmor. Jag har aldrig gillat att höra det eftersom jag inte tycker så mycket om henne, men 25% av mitt blod är ju engelskt.
Vår svenska Dan Erikssons medverkan i Mark Colletts show Patriotic Weekly Review:
Patriotic Weekly Review - with Dan Eriksson