2020-11-11, 04:48
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Vapiano är ju bland det sämsta som finns. Nån konstig blandning av snabbmat och restaurang med kass kvalite och högt pris.

Det här för fan bland det gulligaste jag läst. Nämnde Vapiano och du gå igång som om det vore "fine dining" vi talar om. På vilket sätt skulle Pizza Hut vara mindre snabbmat och mer restaurang med kass kvalitet och högt pris?

Men undrar lite hur Ts ser på framtiden för Pizza Hut? Pizza Hut har ju inte gått bra på ett antal år och sannolikheten att det inte finns något Pizza Hut i Sverige om ett par år är stor.

Begriper att det inte är de smartaste av människor som börjat på golvet och klättrat men i toppen sitter det väl människor som aldrig någonsin skulle påstå att Pizza Hut är bra om det inte vore för ägarintresse?

Vore det inte bättre att erkänna sig besegrade av lokala pizzerior och inrikta sig som snabbmatsrestaurang? Det är ju det ni är även om det inte återspeglas i priserna.
Citera
2020-11-11, 04:50
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av per-albin
Är det mycket slarv med livsmedel?

Hade du läst tråden så hade du fått sett att svaret var JA och att det även slarvas med disken.
Citera
2020-11-11, 09:36
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Alla är inte som din pappa
Så du känner hans pappa, oväntat. Dina eskapader i livsmedelbranschen överträffas av hutten som ännu inte kursat. Din zigenarmorsa kanske har en bättre pizza med råttsvansar du kan kränga.
Citera
2020-11-11, 10:45
Medlem
Har ni någonsin personalfester och kan du berätta om dom i så fall?
Citera
2020-11-11, 11:43
Medlem
stockcocks avatar
Varför "badar" ni pizzorna i sojaolja? Borde inte en mer neutral olja användas med tanke på allergier?

Jag är känslig för sojaprotein och blir alltid dålig i kistan av pizza hut.
Citera
2020-11-11, 11:56
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArvidP
Hade en gång tre killar i 20-års åldern som var riktiga bänga på gräs, kände lukten bara av att dom kom in i restuarangen. När det var dags att betala notan så betalade en av killarna hela notan och skrev 4800kr som totalbelopp (notan låg på 480kr).

Såg när kvittot kom att han alltså dricksat mig 4320kr och frågade om han tryckte fel och vill ha en återbetalning. Han garvade som bara den tillsammans med dom två andra killarna och sa att han är för bäng för att hålla på och fixa med en återbetalning.

Såg aldrig dom tre igen

Hur känns det att ha lurat utvecklingsstörda individer på tusentals kronor?
Citera
2020-11-11, 13:26
Medlem
Hur är er VD?
Citera
2020-11-11, 14:12
Medlem
ArvidPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Varför "badar" ni pizzorna i sojaolja? Borde inte en mer neutral olja användas med tanke på allergier?

Jag är känslig för sojaprotein och blir alltid dålig i kistan av pizza hut.
Jo, jag håller med dig. Varför du blir dålig i magen är precis som du säger, för att vi använder just sojaolja. Det används för att få den där guldiga färgen på kanterna.

Använder vi inte sojaoljan så blir kanterna vita.
Citera
2020-11-11, 14:12
Medlem
ArvidPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormanRosemont
Hur känns det att ha lurat utvecklingsstörda individer på tusentals kronor?
Lurat? Röker själv cannabis någon gång i månaden och skulle inte klassa mig som utvecklingsstörd. Det är väl inte mitt problem vad dom väljer för belopp att betala.
Citera
2020-11-11, 14:23
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArvidP
Jo, jag håller med dig. Varför du blir dålig i magen är precis som du säger, för att vi använder just sojaolja. Det används för att få den där guldiga färgen på kanterna.

Använder vi inte sojaoljan så blir kanterna vita.

Tack för svar. Upplever du att många kunder har klagat på att man fått rännskita efter Pizza Hut-besök?

För övrigt tycker jag att det smakar helt okej-gott och buffén är prisvärd, men som samtliga här säger är det överprisat när det kommer till ala cartén. Har slagit till när ni hade bra deals, på 50 % vid take away och Pepperoni Lovers-erbjudandet. Dock gjorde jag mitt sista besök sedan jag upptäckte att ni använde sojaolja, no more rännskita.

Skulle jag inte få rännskita efter Pizza Hut så hade jag lätt ätit där någon gång i månaden åtminstone.
Senast redigerad av stockcock 2020-11-11 kl. 14:31.
Citera
2020-11-11, 14:45
Medlem
ArvidPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Tack för svar. Upplever du att många kunder har klagat på att man fått rännskita efter Pizza Hut-besök?

För övrigt tycker jag att det smakar helt okej-gott och buffén är prisvärd, men som samtliga här säger är det överprisat när det kommer till ala cartén. Har slagit till när ni hade bra deals, på 50 % vid take away och Pepperoni Lovers-erbjudandet. Dock gjorde jag mitt sista besök sedan jag upptäckte att ni använde sojaolja, no more rännskita.

Skulle jag inte få rännskita efter Pizza Hut så hade jag lätt ätit där någon gång i månaden åtminstone.
Inte bokstavligen, men många som klagat på att magen blivit dålig.

Ja, asså man får ändå enligt mig ge lite beröm till lunchbuffén, enligt mig finns det ingen annan pizzabuffe vad jag vet som är bättre. Finns inte någon annan pizzabuffe vad jag vet vid mitt område.
Citera
2020-11-11, 15:08
Medlem
1. Har du gjort en egenkomponerad pizza någon gång? Vad har du på den i så fall?

2. De ”amerikanska pannkakorna” för barn, görs dessa på sånt pulvermix eller är pannkakorna redan gjorda i förväg?

3. Vilka objekt säljs det minst av på menyn som gör att kvaliteten på dessa råvaror blir mer tvivelaktiga än resten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in