2020-11-09, 16:40
Medlem
Verkar ej vara någon som har skrivit om detta så jag tar och gör det.

Häromdagen började ett inlägg delas via instagram med bilder på målsägande som menar att hon och hennes vän blev påhoppade av en annan tjej i en svartklubb i Bromma natten till lördag 7 november. Denna misshandel alt mordförsök skulle skett pga att den misstänkta gärningsmannen ville stjäla en jacka av hennes vän. Det hela slutade med 40 stygn på stackars tjejen, hennes vän ligger på intensiven med hjärnblödning och hjärnskakning.

Kontoinnehavaren och målsägandens vittnesmål hittar ni på https://www.instagram.com/melissadeaa/?hl=sv

Självklart råder ju skepticism ur min synvinkel då det är stort att utpeka gärningsman innan polisen själva lyckats komma närmare vem som gjort detta (men polisen verkar inte ha hittat något koncist i detta fall, än).
Media visar självklart inte upp detta (även om jag tycker det är oerhört stort, se bilderna på skadorna som målsägande har fått)
Senast redigerad av montenegrinen 2020-11-09 kl. 16:42.
2020-11-09, 16:45
Medlem
Alltså vad är det här för Black Trash Skanks och vad fan gör de i Sverige?
2020-11-09, 16:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montenegrinen
Verkar ej vara någon som har skrivit om detta så jag tar och gör det.

Häromdagen började ett inlägg delas via instagram med bilder på målsägande som menar att hon och hennes vän blev påhoppade av en annan tjej i en svartklubb i Bromma natten till lördag 7 november. Denna misshandel alt mordförsök skulle skett pga att den misstänkta gärningsmannen ville stjäla en jacka av hennes vän. Det hela slutade med 40 stygn på stackars tjejen, hennes vän ligger på intensiven med hjärnblödning och hjärnskakning.

Kontoinnehavaren och målsägandens vittnesmål hittar ni på https://www.instagram.com/melissadeaa/?hl=sv

Självklart råder ju skepticism ur min synvinkel då det är stort att utpeka gärningsman innan polisen själva lyckats komma närmare vem som gjort detta (men polisen verkar inte ha hittat något koncist i detta fall, än).
Media visar självklart inte upp detta (även om jag tycker det är oerhört stort, se bilderna på skadorna som målsägande har fått)

(FB) Mordförsök på svartklubb i Bromma.

(FB) Misstänkt mordförsök på svartklubb i Bromma (8/11-2020)

2020-11-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
(FB) Mordförsök på svartklubb i Bromma.

(FB) Misstänkt mordförsök på svartklubb i Bromma (8/11-2020)

Hoppsan, då såg jag helt fel. Är rätt ny här så får beklaga mig på alla möjliga fel jag må ha gjort med denna trådstart!
Tack för heads up dock
2020-11-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Alltså vad är det här för Black Trash Skanks och vad fan gör de i Sverige?

Detta har inget med hudfärg att göra, jag som vit kunde lika gärna blivit utsatt. Snarare en fråga varför en annan ung kvinna går så långt att nästan mörda en annan ung kvinna på grund av att hon ville stjäla hennes väns jacka
2020-11-09, 16:52
Moderator
v50s avatar
Använd den befintliga tråden istället (FB) Misstänkt mordförsök på svartklubb i Bromma (8/11-2020) den här låses.
/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in